Keuzegids Masters: HAN tevreden over goede scores

Deze week verscheen de nieuwe Keuzegids Masters 2023. 8 HAN-masteropleidingen kregen op meerdere thema’s een bovengemiddelde waardering. De masteropleidingen Leraar Engels en Pedagogiek worden door studenten zelfs als excellent beoordeeld op diverse thema's.

28686 Student lacht met laptop

De Keuzegids Masters vergelijkt alle masteropleidingen aan Nederlandse hogescholen en universiteiten en baseert zich op de resultaten van de Nationale Studenten Enquête (NSE) 2022. Masterstudenten beoordelen hun opleiding op 5 thema’s: inhoud, docenten, toetsing, voorbereiding loopbaan en sfeer.

Goede scores

8 van onze masteropleidingen scoren op 3 of meer thema’s bovengemiddeld goed ten opzichte van het landelijke gemiddelde:

En, maar liefst 10 masters scoren op het thema ‘voorbereiding loopbaan’ bovengemiddeld. Voor studenten een belangrijk aspect van hun opleiding!

Over de Keuzegids Masters

De Keuzegids werkt met relatieve scores, die laten zien of een opleiding hoger, lager of gelijk aan het gemiddelde scoort. Deze Keuzegids geeft daarom geen totaalscore, oordeel en topopleiding-predicaat aan de verschillende opleidingen.

Meer weten? Lees het persbericht op keuzegids.nl

Een master kiezen?

Benieuwd naar de masteropleidingen bij de HAN? Ontdek alles over onze masteropleidingen: van toelating tot inschrijving en financiering, en over studeren bij de HAN in het algemeen.

28616 studenten discussieren in lokaal