HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Keuzegids Masters: studenten waarderen meerdere HAN-masters bovengemiddeld

Studenten beoordelen diverse masteropleidingen van de HAN bovengemiddeld goed. Dat blijkt uit de Keuzegids Masters 2024. In deze Keuzegids beoordelen masterstudenten hun opleiding op 5 thema’s: de inhoud, de docenten, toetsing, voorbereiding op je loopbaan en de sfeer.

21 maart 2024
324599 Nijmegen, Kappitelweg 35, zijaanzicht, boekenvorm, woordmerk, gevelbekleding, branding, signing

Laatste verhaal Fieke Klein Wassink

Tijdens de alumni bijeenkomst van de Master Pedagogiek nam Fieke Klein Wassink afscheid als kerndocent van de opleiding. Dat deed ze in stijl. Nog één keer vertelde ze - op voor haar zo karakteristieke wijze – over een onderwerp dat haar aan het hart gaat: De opvoedkundige waarde van verhalen vertellen.

23 november 2023
c64096d0-8e9f-11ee-9ea2-3f8adb974637 Afscheid Fieke Klein Wassink als hoofddocent van de Master Pedagogiek.

Lerarenbeurs? Alleen maar voordelen

Gratis een masteropleiding volgen, ruimte krijgen voor studieverlof en een vergoeding voor studiemateriaal? De lerarenbeurs kent alleen maar voordelen, vinden oud-student Stephan en studenten Petra en Laura van de Master Pedagogiek.

Marleen de Roo
27 maart 2023
f051265c-0cf8-11ee-a3e8-02565807075b Studenten van de master pedagogiek volgen een les op de groenewoudseweg

Keuzegids Masters: HAN tevreden over goede scores

Deze week verscheen de nieuwe Keuzegids Masters 2023. 8 HAN-masteropleidingen kregen op meerdere thema’s een bovengemiddelde waardering. De masteropleidingen Leraar Engels en Pedagogiek worden door studenten zelfs als excellent beoordeeld op diverse thema's.

09 maart 2023
28686 Student lacht met laptop

4 HAN-masters scoren bovengemiddeld

Studenten beoordelen diverse masteropleidingen van de HAN bovengemiddeld goed. Dat blijkt uit de Keuzegids Masters 2022. In deze Keuzegids beoordelen masterstudenten hun opleiding op 5 thema’s: de inhoud, de docenten, toetsing, voorbereiding op je loopbaan en de sfeer.

03 februari 2022
31044 Studenten in lokaal studente met bril

Van Schrijfopdracht tot Scheurkalender

Zoek een citaat. Niet zomaar een citaat, maar een citaat dat zorgt voor inspiratie in je werk als pedagogisch professional. Onderbouw waarom dit citaat je inspireert met behulp van passende literatuur. Een opdracht gericht op academische vaardigheden. Hoe levert dat een scheurkalender op?

21 december 2021
Drie studenten overleggen met laptop