4 HAN-masters scoren bovengemiddeld

Studenten beoordelen diverse masteropleidingen van de HAN bovengemiddeld goed. Dat blijkt uit de Keuzegids Masters 2022. In deze Keuzegids beoordelen masterstudenten hun opleiding op 5 thema’s: de inhoud, de docenten, toetsing, voorbereiding op je loopbaan en de sfeer.

31044 Studenten in lokaal studente met bril

Een aantal masters van de HAN scoort daarbij op alle thema’s bovengemiddeld. De hoogst gewaardeerde masters zijn de Master Circulaire Economie en de Master Leraar Engels, die op respectievelijk 4 en 3 thema’s excellent scoren. Daarnaast behalen ook de Master Management en Innovatie en de Master Pedagogiek bovengemiddelde waarderingen.

De Keuzegids Masters baseert zich sinds 2020 op studentenoordelen uit de Nationale Studenten Enquête (NSE). De gids werkt met relatieve scores, die laten zien of een opleiding hoger, lager of gelijk aan het gemiddelde scoort. Deze Keuzegids bevat daarom geen ranglijstjes van instellingen en ook geen totaalscores van opleidingen.

Een master kiezen?

Benieuwd naar de masteropleidingen bij de HAN? Ontdek alles over onze masteropleidingen: van toelating tot inschrijving en financiering, en over studeren bij de HAN in het algemeen.

32573 Voortgangsgesprek twee dames zitten, FEM Employment