HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Lerarenbeurs? Alleen maar voordelen

Gratis een masteropleiding volgen, ruimte krijgen voor studieverlof en een vergoeding voor studiemateriaal? De lerarenbeurs kent alleen maar voordelen, vinden oud-student Stephan en studenten Petra en Laura van de Master Pedagogiek.

Marleen de Roo
27 maart 2023
f051265c-0cf8-11ee-a3e8-02565807075b Studenten van de master pedagogiek volgen een les op de groenewoudseweg

4 HAN-masters scoren bovengemiddeld

Studenten beoordelen diverse masteropleidingen van de HAN bovengemiddeld goed. Dat blijkt uit de Keuzegids Masters 2022. In deze Keuzegids beoordelen masterstudenten hun opleiding op 5 thema’s: de inhoud, de docenten, toetsing, voorbereiding op je loopbaan en de sfeer.

HAN Redactie
03 februari 2022
31044 Studenten in lokaal studente met bril
Masteropleidingen

Hart onder de riem voor masterstudenten

Bij het online college Master Physician Assistant schoof op maandag 8 februari (demissionair) minister Ingrid van Engelshoven aan. Wat zij vooral van de 60 virtueel aanwezige 1e-jaarsstudenten wilde weten: “Stagelopen is nu ingewikkeld. Krijgen jullie genoeg praktijkervaring?”

HAN Redactie
10 februari 2021