HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

4 HAN-masters scoren bovengemiddeld

Studenten beoordelen diverse masteropleidingen van de HAN bovengemiddeld goed. Dat blijkt uit de Keuzegids Masters 2022. In deze Keuzegids beoordelen masterstudenten hun opleiding op 5 thema’s: de inhoud, de docenten, toetsing, voorbereiding op je loopbaan en de sfeer.

03 februari 2022
31044 Studenten in lokaal studente met bril
Master management en innovatie

Als je beweegt, blijft het balletje rollen

Buiten de gebaande paden treden, in co-creatie en vanuit meerdere perspectieven een vraagstuk benaderen. Het zijn de speerpunten van de opleiding Master Management en Innovatie in maatschappelijke organisaties, die in Spijkenisse tot een hele bijzondere samenwerking heeft geleid: onderwijs, zorg en kinderopvang onder 1 dak.

Marleen de Roo
21 december 2021
df97851c-0cf4-11ee-af79-02565807075b studenten management en innovatie in maatschappelijke organisatie, Nicole van Cranenburgh Mundo en Robin van Putten Albeda unieke samenwerking met Zorgwester.
Master management en innovatie

Nederland is 27 Masters in Management en Innovatie in Maatschappelijke organisaties rijker!

Liefst 27 nieuwe masters in Management en Innovatie aan de HAN hebben aangetoond in staat te zijn om impact te realiseren in en tussen organisaties.

23 november 2021
355196 Foto van geslaagde Masterstudenten

Aran Jeurissen nieuwe hoofddocent

Tijdens het zelf volgen van de Master Management & Innovatie in Maatschappelijke Organisaties (MMI) doorliep Aran een bewustwordingstraject. De vraag rees bij hem op: zat hij nog wel op de juiste plek? Het antwoord bleek ‘nee’. En de oplossing? Die kwam in de vorm van een vacature bij de MMI.

Dorothea Koletsos
19 mei 2021
28615 studenten staan kijken naar muur

Mieke Lambregts spreker op symposium IDL

Op maandag 17 mei organiseert het Instituut Defensie Leergangen (IDL) een online symposium: “Wendbaar Beroepsgericht Hoger Onderwijs”. Niet alleen militair onderwijs staat centraal, maar men gaat op zoek naar de kruisbestuiving tussen militair en civiel hoger onderwijs.

31 maart 2021
279200 Afbeelding voor het symposium IDL

Lisette Gast nieuwe hoofddocent

Al 23 jaar is Lisette werkzaam in internationale samenwerkingen in het maatschappelijke middenveld. Vraagstukken op het gebied van participatie, procesbegeleiding en samenwerken met groepen, zijn voor haar dagelijkse kost. De stap naar hoofddocent voor de MMI voelde dan ook als de juiste.

26 maart 2021
studenten staan kijken naar muur