HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Unexpected

Een trilvest met ‘haken en ogen’

Technologie in de zorg kan mooie toepassingen opleveren. Maar niet iedereen kan die betalen of ermee werken. Maakt technologie gezondheidsverschillen groter of kleiner? HAN Unexpected@Inscience besprak kansen en bedreigingen.

22 maart 2023
3351b15a-0cff-11ee-aef8-02565807075b Beeld van HAN Unexpected@Inscience op 17 maart 2023, let's change the way we care

Debat en film tijdens HAN Unexpected en InScience

Laat je 16 tot en met 19 maart verrassen en verrijken op HAN Unexpected@InScience. Deze dagen staan film en debat in Nijmegen op het wetenschappelijk filmfestival InScience centraal. Met HAN Unexpected gaat het gesprek op 17 maart over de kansen en uitdagingen op het snijvlak van zorg en technologie.

01 maart 2023
322520 Campagnebeeld Unexpected kennisfestival slim schoon sociaal. Alleen hiervoor te gebruiken.
Unexpected

De som der delen van duurzame bedrijfsvoering

Beide campussen tegen de vlakte en er supersonische energiezuinige nieuwbouw neerzetten is een paar bruggen te ver. Alleen een aparte bak voor papierafval is dan weer te klein gedacht. Wat zijn eigenlijk de ambities en duurzame oplossingen van de HAN zelf?

04 april 2022
390871 Presentatie van verschillende initiatieven voor duurzame bedrijfsvoering, tijdens de markt op HAN Unexpected slim schoon sociaal
Unexpected

Van waterstoftosti’s tot eetbare koffiekopjes

Als onderdeel van kennisfestival HAN Unexpected werd in de aula van Ruitenberglaan 26 de hele dag een speciale, doorlopende markt gehouden. Bezoekers werden aan alle kanten om de oren geslagen met slimme, sociale en schone innovaties van de HAN.

30 maart 2022
390191 Afbeelding van het programma op HAN Unexpected slim schoon sociaal

Er zijn alleen maar nummer 1’s

Wie gaat er met de HAN Green Awards vandoor? De stemmen zijn geteld, de schifting gemaakt. Tijdens HAN Unexpected is het moment daar: met korte introductie zijn de winnaars bekend!

29 maart 2022
389610 Winnaar HAN Green Awards 2022 in de categorie Studentenproject: Huurplek
Unexpected

Samen werken aan de focus

Samen, dat is de manier waarop we het moeten doen. Dat is wat de conclusie van HAN Unexpected slim schoon sociaal na een dag van ervaring, verrassing en nieuw inzicht laat zien.

28 maart 2022

Samen wordt het beter

Het onderwerp van gesprek: hoe draagt de HAN bij aan de slimme, schone en sociale wereld van morgen? Dat staat centraal tijdens kennisfestival HAN Unexpected slim schoon sociaal. En welke rol speelt ‘creatief ongemak’ daarbij?

28 maart 2022
1e78609c-0cf7-11ee-9c59-02565807075b Opening van HAN Unexpected slim schoon sociaal op 25 mei 2022. Talkshow met Miljouska Meulens, Rob Verhofstad, Lisbeth Verharen, Christien Lokman en Maarten van Gils
Unexpected

(Water)stof tot denken – en doen!

De energietransitie. Een complexe uitdaging die om nieuwe antwoorden en oplossingen vraagt. Een uitdaging die andere manieren van denken en doen vraagt. Waterstof is een belangrijke factor binnen de energietransitie. 3 gastsprekers nemen je tijdens HAN Unexpected slim schoon sociaal aan de hand van concrete voorbeelden mee in hoe zij rondom dit thema samenwerken.

23 maart 2022
SEE, waterstofmoleculen

Een unieke inkijk: de HAN Solarboat

Een slimme, schone en sociale boot? Een boot die prijzen pakt tijdens internationale races? “Die moet je van dichtbij zien!” zegt Leonie Dijkhof. En dat kan, op HAN Unexpected slim schoon sociaal.

21 maart 2022
0c4d5ab8-0cf6-11ee-a7e5-02565807075b piloot van de solarboot is Mitchel. In het water staat links Rene en daarnaast Mik. Op de kant zit Remon en op de kade staan Leonie en Jurian. SEECE

Prikkel je voorstellingsvermogen

Je verbeelding aanspreken, dat doet het Centre for Creativity tijdens HAN Unexpected slim schoon sociaal. Daarbij kijken we terug en naar de toekomst. Hoe? Dat lees je hier.

17 maart 2022