Escape Game: gloednieuwe invulling Techniekdag

Gloednieuwe invulling van de Techniekdag door de gezamenlijke techniekacademies van de HAN. Want er is een prachtige Tech Escape Game ontwikkeld, gericht op kinderen in de leeftijdscategorie van 8-14 jaar.

447849 Opstelling van de Escape Game op de Techniekdag met nadruk op Engineering en Automotive

Kraak de kluis!

De kinderen worden uitgedaagd om een kluis te kraken door 4 puzzels op te lossen. In de kluis ligt voor ieder kind een traktatie! Deze Escape Game zal voortaan ook op andere Techniekdagen en eventuele voorlichtingen worden ingezet.

Ook op jouw school?

Heb je als decaan/studiekeuzegeleider op mbo, havo of vwo interesse in deze Escape Game, bijvoorbeeld door de mogelijkheden te verkennen om deze game op maat aan te bieden?

Of ben je nieuwsgierig naar de mogelijkheden bij de HAN als je (leerling) kiest voor Techniek?

• Bekijk deze pagina en ontdek wat je allemaal kunt doen met de studierichting hbo techniek!

447859 Close up van de proefjes die gebruikt worden voor de Escape Game van de gezamenlijke Techniek academies van de HAN

Studiekeuzetools

Het maken van een studiekeuze is een proces. De tools van de HAN bieden inspiratie om dit proces goed te begeleiden. Denk aan het studiekeuzemagazine, de toelatingsvoorwaarden of een interessetest.

Bron: HAN
Fotografie: Erna Jansen