Cedeo-erkenning: hoog rapportcijfer voor HAN VDO

Trots vertellen wij dat onze Cedeo-erkenning weer met twee jaar is verlengd. Met weer fantastische klanttevredenheidsscores: 95,3% voor de maatwerktrajecten en 100% voor de open opleidingen! De tweejaarlijkse erkenning is voor de derde keer verleend.

c8ba87de-0ce7-11ee-9cf1-02565807075b vijf vrouwen overleggen

Veel praktijkervaring

Alle geïnterviewden zijn tevreden tot zeer tevreden over de opleidingen en samenwerking in totaal. De eerder opgedane goede ervaringen, de expertise van opleiders en het specifieke op zorg en welzijn gerichte opleidingsaanbod zijn de voornaamste redenen om te kiezen voor een post-hbo traject van HAN VDO. Maar ook de ligging van de locatie, de mogelijkheid trajecten op maat te laten maken en de praktijkgerichte aanpak worden goed gewaardeerd. “Het is een prettige opleider met prima cursusleiders die goed geschoold zijn, praktijkervaring hebben en echt wat weten”, geeft een cursist aan. Op geen enkel onderdeel waren de respondenten ontevreden. Sterker nog, ze zouden HAN VDO ook aanraden bij een collega of overwegen om opnieuw een maatwerktraject af te nemen.

Uitgebreid onderzoek

Het Cedeo onderzoek is afgenomen onder HAN VDO (de post-bachelor opleidingen van de academies AGV, AMM en APS). Een CEDEO-erkenning betekent dat meer dan 80% (in ons geval 95,3 % en 100%) van de klanten tevreden of zeer tevreden is over onze opleidingen en trainingen en hoe we ons werk uitvoeren als aanbieder. Alle facetten worden getoetst tijdens het onderzoek: het voortraject, opleidingsprogramma, uitvoering, opleiders, trainingsmateriaal, accommodatie, natraject, organisatie en administratie, relatiebeheer en prijs-kwaliteitverhouding.

Uitgelicht maatwerk

Enkele citaten:

• “Petje af voor HAN VDO, een uitgebreid traject met hen heeft onze organisatie erg geholpen, ook om mensen in hun kracht te zetten. Het zat zo goed in elkaar, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het werd ook echt goed geborgd”, vertelt een opdrachtgever van maatwerk.
  • “Het is altijd een gedegen offerte en er wordt goed getoetst: ‘Is dit wat jullie bedoelen?’ We ontwikkelen dit echt samen.”
  •  “Onze mensen zijn superkritisch, reken maar dat je het hoort als iets niet bevalt, maar ze waren heel tevreden; ze vonden hoe de les in elkaar zat en de toepasbaarheid in de praktijk heel prettig.”

Uitgelicht open opleidingen

Enkele citaten:

• “Het is een prettige opleider met prima cursusleiders die goed geschoold zijn, praktijkervaring hebben en echt wat weten”, geeft een cursist aan.
  • “Het leuke vond ik dat de docenten uit het werkveld kwamen en veel kennis hadden en dat ze die graag wilden overbrengen; ik merkte echt een stukje enthousiasme daarin”, zeggen twee cursisten.
  • De respondenten vinden zonder uitzondering dat het doel dat zij voor ogen hadden met het besproken traject bereikt is. “Ik kan er in de praktijk heel veel mee, het sluit echt fantastisch aan”, zegt een van hen er nog bij.
  • De cursisten zijn vooral enthousiast over de mate waarin het traject aansloot bij hun dagelijkse werkpraktijk. De opdrachten werden duidelijk omschreven en waren erop gericht om de stof meteen toe te passen in de praktijk. Sommigen geven aan dat de training in dat opzicht efficiënt was, omdat hun werk al direct profiteerde van de opdrachten.

Meer weten?

Een korte cursus, een intensieve training of een specifiek post-hbo-traject. Ontdek hoe jij je via de HAN kunt professionaliseren.

Meer weten over het onderzoek? Mail dan naar communicatie.amm@han.nl