HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Terugblik LOS: de belevingen

Naast alle workshops waren er ook verschillende belevingen aanwezig. Tussen de twee workshop rondes hadden de deelnemers tijd om deze te ontdekken. Een deel hiervan werd begeleid, maar een deel was ook bedoeld om juist zelf of met de andere deelnemers te ontdekken.

03 juli 2023
533559 Persoon in oranje gewaad maakt met metalen gereedschap een kleurrijke zand mandala

Terugblik LOS: de workshops

Er waren twee rondes workshop tijdens LOS. Er was een divers aanbod, waarvan ook een groot deel Engelstalig, zodat het aanbod voor iedereen beschikbaar was. De deelnemers hebben zelf een keuze mogen maken welke workshop ze gingen volgen. Hierdoor was er voor ieder wat wils.

15 juni 2023
533551 Twee mannen waarvan een met een zwart rode hoed staan elkaar bij schildersezels te observeren
Centre for Creativity

Terugblik: de kunst van het LOS laten

Op 21 maart heeft het festival ‘de kunst van LOS laten’ plaatsgevonden. Een waardevolle dag vol activiteiten en belevingen.

15 mei 2023
533537 Deelnemers van festival LOS melden zich aan bij de aanmeldbalie
Centre for Creativity

Ben je ook klaar met piekeren en tobben? Laat los!

Sta jij altijd aan? Ben je een piekeraar? Ontsnap op een positieve manier aan het getob tijdens het festival 'De Kunst van het LOS laten' op 21 maart. “Na een tijd van corona, van stress, is het nu tijd voor loslaten en losgaan”, vertelt organisator Ancilla van Steekelenburg.

13 maart 2023
491136 Centre for Creativity, Header Festival Kunst van het Los laten. vrouw met zomerse jurk in de wolken. Zonder parachute.

De Creativiteitspodcast: #1 Het Creatieve Speelveld

20 april is het zo ver! De eerste podcast die georganiseerd wordt door het Centre For Creativity over het onderwerp: creatieve speelvelden. Het vindt plaats van 18:00-19:00u, D0 op Kapittelweg 33 en er komt pizza voor het hele publiek. De podcast is een manier om laagdrempelig over creativiteit te praten. Wat is de theorie die hierachter zit en hoe kun je dit gebruiken?

07 april 2022
286693 Community Culture Club podcast
Centre for Creativity

Opening tentoonstelling 'De verbindende werking van kunst'

Op vrijdag 8 april zal de tentoonstelling 'De verbindende werking van kunst' worden geopend op de HAN Campus in Nijmegen. De kunstenaars zijn aanwezig met koffie, thee en muziek. Iedereen is van harte uitgenodigd bij deze opening aanwezig te zijn waarbij het zeer interessant kan zijn om met de kunstenaar in gesprek te geraken over zijn/haar werk.

06 april 2022
c4d47232-0ced-11ee-907a-02565807075b Centre for creativity. Jonge mensen met kleurstof. Smal.

Prikkel je voorstellingsvermogen

Je verbeelding aanspreken, dat doet het Centre for Creativity tijdens HAN Unexpected slim schoon sociaal. Daarbij kijken we terug en naar de toekomst. Hoe? Dat lees je hier.

17 maart 2022
322520 Campagnebeeld Unexpected kennisfestival slim schoon sociaal. Alleen hiervoor te gebruiken.
Centre for Creativity

"Het hoeft niet mooi te zijn, het gaat om de boodschap" - Inspiratiesessie TEKEN(W)AARDIG

Het Centre for Creativity besloot ook dit jaar de inspiratiesessie TEKEN(W)AARDIG aan te bieden, deze keer mét Sinterklaastintje!

16 december 2021
254066 schilderen, werken, creativiteit