Erik Folgering manager onderwijs onderzoek bij Connectr

Erik Folgering is per 1 mei toegevoegd aan de organisatie van Connectr om de portefeuille onderwijs en onderzoek te beheren. Omdat de HAN founding partner is in Connectr, heeft de hogeschool de eer om de kandidaat voor deze functie te leveren.

265637 Conceptbeeld hal Connectr Energy

Innovatieprogramma Connectr

De organisatie van Connectr - Energy Innovation is op 1 april formeel van start gegaan met de aanstelling van haar eerste directeur: Jeroen Herremans.

Vanuit Connectr zal Erik Folgering kennisinstellingen - de HAN voorop - verder samenbrengen in het innovatieprogramma van Connectr, ter versnelling van de energietransitie. Gesprekken met onder meer de TU Delft en regionale ROC's lopen al.

Transition Engineering in Higher Education

In een fraaie samenloop van omstandigheden is recent ook Erik's promotie onderzoek aan de Radboud Universiteit goedgekeurd. Hij wil met Transition Engineering in Higher Education een wetenschappelijke onderstroom bieden aan activiteiten in Connectr, door te onderzoeken hoe drijfveren van studenten te relateren zijn aan effectieve transitie vaardigheden.

Folgering is trots op deze dubbelslag en heeft er enorm veel zin in de komende jaren.

e4c90694-0cf1-11ee-a99e-02565807075b Erik Folgering, SEECE
Erik Folgering