HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Bijz. Lectoraat Reliable Power Supply

"Kijk bij de HAN meer naar toepassingen in zowel onderwijs als onderzoek"

Binnen de HAN is onderzoek een belangrijk onderdeel van het werk. Dagelijks zoeken onderzoekers, docenten en studenten naar oplossingen voor problemen en vragen van bedrijven, instellingen en overheden. Zo dragen we als HAN bij aan maatschappelijke uitdagingen. Maar doen we dat wel genoeg? Is er niet meer uit te halen? "Absoluut", weten Carolien Kattenbelt en Jan Geurts van Kessel.

HAN Redactie
05 november 2021
eb8e1c0a-0cf4-11ee-9b61-02565807075b Carolien Kattenbelt en Jan Geurts van Kessel
Bijz. Lectoraat Reliable Power Supply

Erik Folgering manager onderwijs onderzoek bij Connectr

Erik Folgering is per 1 mei toegevoegd aan de organisatie van Connectr om de portefeuille onderwijs en onderzoek te beheren. Omdat de HAN founding partner is in Connectr, heeft de hogeschool de eer om de kandidaat voor deze functie te leveren.

HAN Redactie
20 mei 2021