Diplomering Ergotherapie: persoonlijk feestje aan huis

‘Bijzondere tijden vragen om bijzondere acties’. Dat betekende voor 35 gediplomeerde Ergotherapie studenten dat zij hun diploma aan huis mochten ontvangen.

265921 iris karpenko ontvangt haar diploma ergotherapie aan huis

Stel je een gezellige picknickplek voor: gedekt tafeltje met tafelkleed, bosje bloemen én je diploma. En dat aan huis. ‘Lang leve de campingtafels’ (Anoeska Nas). De Ergotherapie studenten ontvingen ook een geplastificeerd A4 met persoonlijke woorden. Het feestje werd compleet gemaakt met een echte squarecap (afstudeerhoedje) borrelbox, goodiebag en een roos. Een geslaagde actie, studenten reageerden erg enthousiast.

Joanne van Roekel (studente): ‘Ik hoefde voor mijn diploma niet eens naar Nijmegen, want hij werd thuis overhandigd. Het was een bijzondere uitreiking met mijn gehele gezin erbij. Nu ben ik er helemaal klaar voor om aan de slag te gaan als ergotherapeut!’

265922 joanne van roekel ontvangt haar diploma ergotherapie aan huis

Wil je meer weten over Ergotherapie? Bezoek de Open Dag op 27 maart! Wil je ervaren hoe het is om Ergotherapie aan de HAN te studeren? Kom dan online proefstuderen op 6 april.

265920 femke mulder ontvangt haar diploma ergotherapie aan huis
draw-cta-title