HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Academies

Ik kan me niet voorstellen hoe het voor jou is

Movisie organiseert jaarlijks de Challenge Armoede tijdens de Week tegen Armoede. Onderdeel hierbij is een Q&A waar kijkers hun vragen kunnen stellen. Gespreksleider Marc Mulder ging in gesprek met onderzoeker Hanneke Mateman (Movisie), ervaringsdeskundigen Marjorie Malbons en Marcella van Vloten.

11 oktober 2023
4c345000-683b-11ee-8a54-8aba7dcbe43e Q&A week tegen Armoede

HAN Master Leraar Engels ‘Excellent’

Vandaag verscheen de nieuwe Keuzegids Masters 2023. Masterstudenten beoordelen hun opleiding op 5 thema’s: inhoud, docenten, toetsing, voorbereiding loopbaan en sfeer. HAN-masteropleiding Leraar Engels is op bijna alle thema’s als excellent beoordeeld!

09 maart 2023
docent wijst naar boek

Mariola Gremmen benoemd als associate lector bij het Lectoraat Leren met ict

Het CvB heeft Mariola Gremmen benoemd als associate lector Leren met ict bij de Academie Educatie. Het lectoraat is de inhoudelijk trekker van het iXperium/Centre of Expertise Leren met ict. Mariola zal zich in haar onderzoek met name richten op gepersonaliseerd leren met ict.

12 september 2022
33105 Juf en kinderen achter Ipad
Academies

Diplomering Ergotherapie: persoonlijk feestje aan huis

‘Bijzondere tijden vragen om bijzondere acties’. Dat betekende voor 35 gediplomeerde Ergotherapie studenten dat zij hun diploma aan huis mochten ontvangen.

04 maart 2021
265921 iris karpenko ontvangt haar diploma ergotherapie aan huis
Academies

Portaal in de maak voor betere revalidatie na corona

Projectleider Lilian Beijer kan niet wachten om een klus te klaren van groot, want landelijk belang. Nog dit jaar moet haar team een eerstelijns covid-19-portaal in de steigers zetten. Paramedici die coronapatiënten behandelen, krijgen met dit digitaal platform een gouden gelegenheid om, onder andere, best practices uit te wisselen. Goed nieuws voor coronapatiënten?

10 februari 2021
Twee studenten overleggen met laptop

HAN BioCentre bestaat 15 jaar

HAN BioCentre in Nijmegen viert op 1 februari 2021 haar 15-jarig jubileum. Het expertisecentrum viert de verjaardag met een symposium in 2022.

01 februari 2021
Werken met bioreactor in HAN BioCentre

Wacht niet langer: start in februari met de HAN Pabo in Arnhem

Overweeg jij ook om één van de belangrijkste banen ter wereld uit te oefenen? Jij kunt in februari 2021 al beginnen aan de HAN Pabo in Arnhem. Kom gerust eens kennismaken tijdens de online Open Dag op zaterdag 14 november of op de online Open Avond op woensdag 18 november. Tijdens de Open Dag krijg je alles te weten over de Pabo en krijg je de mogelijkheid om docenten en studenten het hemd van het lijf te vragen!

18 november 2020
Telefoons internationaal
Academies

Wereldwijde start van QuaranTrain: studenten Fysiotherapie doen mee!

Op 2 april 2020 klokslag 0.00 uur is QuaranTrain wereldwijd gestart met haar activiteiten om mensen in deze periode van isolatie tijdens de COVID-19 pandemie in beweging te houden. Vanuit de HAN doen studenten van de opleiding Fysiotherapie mee aan deze internationale community.

Er is geen omschrijving beschikbaar
17 november 2020
doent heeft been vast tijdens massage

Virtual Reality ingezet bij revalidatie COVID-19 patiënten

Het programma COVID Virtual Revalidation biedt virtual reality (VR) toepassingen voor de fysieke en mentale revalidatie van (post-IC) COVID-19 patiënten. De resultaten van het programma worden door Bart Staal (afdeling IQ Healthcare Radboudumc en Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) en professor Harry van Goor (afdeling heelkunde Radboudumc) onderzocht. Het programma is ontwikkeld door het Radboudumc en SyncVR Medical.

17 november 2020
Telefoons internationaal

HAN en Radboudumc werken samen

Sinds 2016 werken HAN en Radboudumc intensief samen aan interprofessioneel onderwijs (IPE). Om de samenwerking te bevorderen, is onlangs een gezamenlijke handreiking ‘Interprofessioneel samenwerken’ ontwikkeld. Doel is docenten en begeleiders te helpen bij het begeleiden van IPE.

Er is geen omschrijving beschikbaar
15 november 2020