Debra Trampe

Ik ben gefascineerd door menselijk gedrag. Dat staat aan de basis van het hele economische domein. Het is belangrijk continu kritisch te blijven kijken naar hoe je klanten zich gedragen. En naar wat ze verwachten.

Brein, data

Niets is zo veranderlijk als de mens. Logisch, want de wereld om ons heen verandert continue. Technologisch, maatschappelijk, noem maar op. Daarom moeten we als onderzoekers steeds een vinger aan de pols houden. Zodat bedrijven en organisaties mee kunnen veranderen. En voor hun huidige en potentiële klanten steeds waarde toe kunnen blijven voegen. 

404366 Debra Trampe

Over Debra

Expertises:

  • Customer insights
  • Klantinzicht
  • Consumentengedrag
  • (Big) data analyse
  • Waardecreatie
  • Doelgroepen
  • Segmentatie
  • Communicatie

Het associate lectoraat Customer Insights

Hoe kan je op basis van inzicht in je (potentiële) klant duurzame waarde creëren voor de stakeholders van je organisatie? Ons lectoraat doet onderzoek om antwoord op deze vraag te krijgen. Ook voegen we kennis toe aan onderwijsprogramma’s van de HAN. 

Samenwerken, post-it plakken, proces

Artikelen

De onderzoekers van de HANDebra Trampe en Daphne Hachmang
354287 Coverbeeld vrouw met loep, onderzoekers van de HAN (NH)

Publicaties

Er verschijnen regelmatig publicaties van Debra Trampe met betrekking tot haar onderzoeken rondom het onderwerp 'Customer Insights'. 

Student Rosa Brugts met kind van Richard Sleegers