Koken op waterstof, kan dat?

Leroy van Maurik heeft samen met onze onderzoekers Nikola Pozderovic en Roel Jansen van het HAN H2 Lab onderzoek gedaan naar de haalbaarheid van koken op waterstof. "Onze uiteindelijke goal is een wokbrander op waterstof te ontwikkelen."

8b0c5110-e144-11ee-8366-06d2beec2ee2 Alumnus van de master Engineering Systems werkt bij ATAG aan koken op waterstof.

Leroy is werkzaam als lead innovation & electronics bij ATAG Benelux. Hij heeft eerder de opleidingen Werktuigbouwkunde en de Master Engineering Systems voltooid aan de HAN Academie Engineering en Automotive. En nu gaan we samen met hem op zoek naar oplossingen voor de wereldwijde vraagstukken in de energietransitie!

8b0c2a00-e144-11ee-99c5-8c89cc06597b Alumnus van de master Engineering Systems doet bij ATAG onderzoek naar koken op waterstof.
Leroy is lead innovation & electronics bij ATAG Benelux en helpt mee aan waterstofonderzoek bij de HAN

Wil je hier meer over weten?

Bron: TechGelderland
Fotografie: Gerard Burgers