Welkom bij je opleiding

Je bent gestart met een nieuwe opleiding. Spannend! Je maakt kennis met nieuwe mensen, nieuwe regels, nieuwe systemen, kortom: een totaal andere omgeving dan je gewend bent. We snappen binnen de Academie Educatie dat je daarin je weg moet vinden. Met de Warm Welkom Gids helpen we je snel op weg.

235899 Student HAN Pabo Arnhem kijkt naar haar laptop. Medestudent kijkt toe.

Als het goed is, heb je al een exemplaar ontvangen van je studiebegeleider/studiecoach. Zo niet vraag er dan gerust naar. Het is een ideaal A5-gidsje waar je overzichtelijk handige wetenswaardigheden terugvindt over onder meer de opbouw van je opleiding, ziekmelden, vertrouwenspersonen, lokalen reserveren, studieondersteuning, huisregels en inspraak tijdens je studie. Ook vind je er de ict-systemen waar je mee te maken gaat krijgen de komende jaren. Natuurlijk vind je in deze Warm Welkom Gids bij wie je terecht kunt als je ergens niet uitkomt.

1e-jaarstudenten voltijd

Deze uitgave is speciaal bedoeld voor 1e-jaarsstudenten voltijd die we aan de start van de nieuwe opleiding direct op weg willen helpen. Een goed begin is per slot van rekening het halve werk.

Online Warm Welkom Gids

De Warm Welkom Gids is ook online te vinden. Kijk op Insite. Kies 'jouw opleiding/jaar 1/Warm Welkom Gids’.