HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Leraar Engels

Chat met een student van een lerarenopleiding

Een lerarenopleiding lijkt jou wel wat, maar je hebt nog een heleboel vragen. Over de opleiding, op kamers wonen, waar haal ik mijn boeken vandaan óf over het studentenleven in Arnhem of Nijmegen. Vraag het aan een student!

31 maart 2023
f554df26-0cef-11ee-8711-02565807075b Stockfoto thuiswerken laptop, hrm, human resource management
Leraar Engels

Hoe motiveer je jongeren om meer boeken te lezen?

In een samenwerking tussen bibliotheek Rozet in Arnhem en de HAN-lerarenopleiding Engels wordt naar het antwoord op deze vraag gezocht. Het resultaat is te zien in Rozet: geheel door studenten ingerichte experiences rondom maatschappelijke thema’s.

23 januari 2023
489705 In bibliotheek Rozet in Arnhem hebben studenten van de HAN lerarenopleiding experiences ingericht rondom maatschappelijke thema's.

Welkom bij je opleiding

Je bent gestart met een nieuwe opleiding. Spannend! Je maakt kennis met nieuwe mensen, nieuwe regels, nieuwe systemen, kortom: een totaal andere omgeving dan je gewend bent. We snappen binnen de Academie Educatie dat je daarin je weg moet vinden. Met de Warm Welkom Gids helpen we je snel op weg.

29 augustus 2022
235899 Student HAN Pabo Arnhem kijkt naar haar laptop. Medestudent kijkt toe.

En dan ben je leraar

Eva Vink is bij de HAN afgestudeerd als lerares Engels. In september is zij gestart als docent Engels op het Summa College. Ze deelt haar ervaringen als startende docent graag: "Ik vind het erg plezierig werken met de mbo-doelgroep en hoop dat meer toekomstige docenten ook op het mbo willen gaan werken."

10 januari 2022
d796b742-0cf5-11ee-81ae-02565807075b Eva Vink rode krullen en rood t-shirt in boulder hall