HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Academische Lerarenopleiding Primair Onderwijs (ALPO)

Kom jij naar de Arnhemse Onderwijsmarkt voor primair onderwijs?

Op woensdag 17 april is het Arnhemse Geniet in de Weerd het podium voor de Arnhemse Onderwijsmarkt voor primair onderwijs. Iedereen die nieuwsgierig is naar het Arnhemse basisonderwijs, (voortgezet) speciaal onderwijs of een werkplek zoekt is van harte welkom op de Arnhemse Onderwijsmarkt 2024.

08 maart 2024
251010a6-0cfe-11ee-a4c1-02565807075b Drie kinderen spelen buiten en hangen aan het speelrek

Welkom bij je opleiding

Je bent gestart met een nieuwe opleiding. Spannend! Je maakt kennis met nieuwe mensen, nieuwe regels, nieuwe systemen, kortom: een totaal andere omgeving dan je gewend bent. We snappen binnen de Academie Educatie dat je daarin je weg moet vinden. Met de Warm Welkom Gids helpen we je snel op weg.

29 augustus 2022
235899 Student HAN Pabo Arnhem kijkt naar haar laptop. Medestudent kijkt toe.

Mannen op de Pabo

De HAN is goed op weg als het gaat om de hoeveelheid meesters die we opleiden. Van de eerstejaars in Nijmegen is bijvoorbeeld bijna 29% man en van de tweedejaars in Arnhem is dat zelfs 41%. Dat was een paar jaar geleden echt wel anders en we zijn blij een diversere groep van basisschoolleerkrachten op te leiden samen met en voor de basisscholen in de regio.

25 februari 2021
33113 Kinderen met meester achter Ipad