Profielwerkstuk maken? De HAN helpt!

Ga jij aan de slag met je profielwerkstuk? Dat is een mooie kans om je met onderwerpen bezig te houden die misschien passen bij jouw vervolgstudie.

54918 jongen in klaslokaal gooit papieren weg uit frustratie

Onderwerp kiezen, onderzoekbronnen en experts opsporen; bij het maken van een profielwerkstuk ga je daar allemaal mee aan de slag. Dat hoef je niet in je eentje te doen, want de HAN heeft expertise in huis die jou misschien kan helpen. Kijk op de site hoe het werkt.

PWS-hulp van een docent of student

Een student of docent van de HAN kan bijvoorbeeld met je meedenken over een interessant thema. Of kan jou in contact brengen met een expert of wijzen op een artikel. Heb je geen inhoudelijke hulp nodig bij jouw PWS? Je kunt ook aangeven hulp te willen bij het bedenken van een passende presentatievorm.

PWS-hulp aanvragen?

Weet jij vanuit welke opleiding jij hulp kunt gebruiken bij het maken van jouw PWS? Vul het formulier dan snel in. Een student of docent van die opleiding neemt contact met je op zodat jullie samen kunnen kijken wat de beste aanpak is. Zoals je ziet doen niet alle opleidingen mee.