HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Lid College van Bestuur Bridget Kievits neemt afscheid van de HAN

[Scroll down for English] Bridget Kievits neemt aan het eind van dit studiejaar afscheid als bestuurder van de HAN. Ze maakt sinds september 2018 deel uit van het College van Bestuur. Kievits (63) kiest er zelf voor om deze zomer te stoppen: “Ik vertrek met pijn in mijn hart want ik heb het bij de HAN enorm naar mijn zin, maar ik kijk er naar uit om straks meer tijd te hebben voor mijn privéleven.”

18 januari 2024
196eaae0-b5e7-11ee-b04b-73ac28a0adae Bridget Kievits

La petite bonté

(Scroll down for English) Het jaar 2023 is bijna ten einde en voor ons ligt een nieuw jaar met nieuwe kansen en mogelijkheden. Rob Verhofstad, voorzitter van het College van Bestuur van de HAN, kijkt terug op 2023 en blikt vooruit op 2024.

22 december 2023
481396 kerst header

Aardbeving in Afghanistan, strijd in Midden-Oosten

HAN University of Applied Sciences is bezorgd en geschokt over de situatie in Afghanistan en het Midden-Oosten. Lees hier het statement van het College van Bestuur.

09 oktober 2023
f18567cc-0cf3-11ee-946c-02565807075b vlaggen, Arnhem, branding, signing, vlaggenmast, banieren, trio zwart rood wit

Zichtbare onderwijsinnovatie bij de HAN en ArtEZ in Arnhem

Een delegatie van het ministerie van OCW dat zich bezighoudt met Hoger Onderwijs & Studiefinanciering, was op woensdag 8 maart bij 2 hbo-onderwijsinstellingen in Arnhem op bezoek: de HAN en ArtEZ. " "Wat doen we hier toch mooie dingen, vooral waar het gaat om onderwijsinnovatie!", concludeerde onderwijspionier Rowinda Appelman van OCW.

14 maart 2023
505988 Docentonderzoeker Joke Westra geeft in HAN WATTS uitleg aan een delegatie van OCW die op 8 maart 2023 de academie Engineering en Automotive bezocht.

Nieuwjaarswens voor 2023

(scroll down for English version) Bij nieuwjaarswensen horen woorden van hoop, van perspectief, zegt Rob Verhofstad, voorzitter van ons College van Bestuur. Al sneeuwen die wat onder door alle zorgen die er zijn. Rob wenst alle HAN'ers meer toe van wat hij het afgelopen jaar al zag: saamhorigheid en de wil om een verschil te maken.

242522 null
Rob Verhofstad
02 januari 2023
365811 Zonsopkomst aan het strand

Minister Bruins Slot maakt kennis met innovatieve HAN H2 Demonstrator

CDA-minister Hanke Bruins Slot van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties bracht op 10 oktober een bezoek aan de regio Arnhem-Nijmegen. De minister maakte onder meer kennis met de innovatieve H2 Demonstrator waaraan ook een tostibar op waterstof én wielen is gekoppeld.

12 oktober 2022
338054 Waterstofdemonstrator van de buitenkant en achter de doblo
College van Bestuur

CvB-voorzitter Rob Verhofstad onthult slim, schoon en sociaal voertuig HAN Automotive Research

CvB-voorzitter Rob Verhofstad heeft op dinsdag 13 september namens de HAN University of Applied Sciences en het HAN Lectoraat Automotive Research een nieuw innovatief slim, schoon en sociaal onderzoeksvoertuig onthuld: de Opel Rocks-e.

13 september 2022
439885 Opel Rocks-e is nog onder een onthullingskleed verstopt op de HAN Campus in Arnhem
College van Bestuur

"Maak het verschil: gebruik je kennis en je verbeelding"

Een geweldige start van het studiejaar, zonder beperkingen en met ontzettend veel nieuwe studenten. Terwijl zij verderop in de stad hun studiegenoten leerden kennen tijdens de intro, verzorgde Rob Verhofstad in de Eusebiuskerk, hartje Arnhem, de aftrap van het nieuwe studiejaar.

Hanneke Bulten
25 augustus 2022
432769 een foto van de opening studiejaar, HB
College van Bestuur

Opleidingen flexibeler maken is balanceren

De lerarenopleidingen van de HAN zijn druk aan het bouwen. Huh, bouwen? Zitten we dan wel bij de juiste academie? Zeker wel! De Academie Educatie heeft haar handen vol aan het opknippen van lesstof in bouwstenen. Om daar vervolgens weer een bouwwerk van te maken: een studieroute.

Hanneke Bulten
30 mei 2022
127acac2-0cf8-11ee-af64-02565807075b Het CvB bezoekt de Academie Educatie en volgt presentaties over flexibilisering van het onderwijs, samenwerken met het werkveld en organisatie-ontwikkeling. Geplaatst door HB.
College van Bestuur

HAN zet vol in op studentenwelzijn

Met het ondertekenen van het manifest Let's talk About Yes van Amnesty International, onderstreepte het College van Bestuur van de HAN nog maar eens hoeveel belang zij hecht aan het welzijn van studenten.

25 april 2022
12f1b03e-0cf7-11ee-bee7-02565807075b Sportkunde kijken telefoon buiten 2022 papendal