De HAN bruist weer!

Met gepaste trots blikken we terug op 2022. De HAN bruist weer: in Arnhem, in Nijmegen en in de vele hybride leeromgevingen daarbuiten. Dat laten we zien in ons jaaroverzicht en ons jaarverslag over 2022.

431739 Changemakercampagne, let's change the way we connect, ontmoeten, contacten, hologram, netwerken, Nijmegen, vervreemding

Het verschil maken

Met uitdagend en flexibel onderwijs en innovatief praktijkgericht onderzoek hebben we ook in 2022 - samen met bedrijven en instellingen in de regio - een belangrijke bijdrage geleverd aan slimme, schone en sociale oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken van vandaag en morgen. De inspirerende praktijkvoorbeelden in dit HAN Jaaroverzicht 2022 laten zien hoe we daarin het verschil willen maken.

Verantwoordingsverslag en praktijkvoorbeelden

Het online jaaroverzicht vormt een tweeluik met het HAN Jaarverslag 2022, het formele verantwoordingsverslag van de hogeschool. Het jaarverslag bestaat uit het bestuursverslag en de jaarrekening. Het jaaroverzicht geeft een inkijk in de rijke wereld van de HAN en de vele prachtige voorbeelden waarin onderwijs, onderzoek en werkveld het verschil maken. De verhalen sluiten aan op de 6 beleidsthema's van het HAN Koersbeeld 2022-2028.

vrouw in roze trui