Maak kennis met bouw & Infra

Wil je vanuit je huidige baan of vanuit het mbo doorleren of omscholen? Kom dan naar de Open Avond op 7 juni en ontdek de deeltijdstudies in de bouw & Infra. Je kunt het geleerde direct in de praktijk brengen.

d01e11ba-0cf3-11ee-a2ae-02565807075b Low Resolution, Klas met deeltijd en duale studenten bij de HAN University of Applied Sciences studierichting Bouw en Infra in Connectr

Of je nu langer geleden je mbo-niveau 4 afgerond hebt en diepgang zoekt of recent dit papiertje in je zak stak en van mbo naar hbo wil, voor jou is er altijd plaats binnen de bouw & infra deeltijdopleidingen. Natuurlijk ben je met een havo of vwo-diploma (met de juiste toelatingseisen) ook van harte welkom om kennis te komen maken met de deeltijdmogelijkheden in de bouw & infra.

Bachelor en associate degree

Of je nu al langer werkt in de branche, een carrièreswitch wil maken of net van school komt, er zijn mogelijkheden genoeg in de gebouwde omgeving. Je kunt zowel een bachelor studie Bouwkunde of Civiele Techniek van 4 jaar kiezen als een 2-jarige associate degree (Ad) Bouwtechnisch medewerker, Civiele Techniek Projectvoorbereiding en -realisatie of Gebouwgebonden Installatietechniek.

Leven lang ontwikkelen

Omdat een leven lang ontwikkelen bij de HAN hoog in het vaandel staat, kun je wanneer jij wilt alle kanten op. Zowel voltijd (desnoods verkort) als deeltijd (bachelor of Ad). Er zijn zelfs tal van post-hbo cursussen binnen de bouw & infra waar je kennis kunt opdoen en opfrissen. We vertellen er alles over op de Open Avond van 7 juni. Meld je aan voor een voorlichting of een 1-op-1 gesprek op de campus en maak kennis.

Studenten die je voor gingen

De geheimen van GGIT ontdekken

Maja Keukenschrijver volgt sinds augustus de deeltijdopleiding Gebouwgebonden Installatietechniek (GGIT). Na haar mbo-4 Mechatronica wil ze graag op een hoger niveau meer leren over zoveel mogelijk verschillende technische disciplines. Haar doel is een functie als manager engineering.

14e165d2-0cfd-11ee-bf44-02565807075b maja keukenschrijver met een installatietekening

Ik blijf mezelf ontwikkelen

Ieke Rutten (22) volgt de opleiding Associate degree Civiele Techniek Projectvoorbereiding en -realisatie met maatwerk Civilion. Zij vertelt over deze hbo-opleiding in deeltijd en over haar werk als werkvoorbereider bij Vissers Ploegmakers, het leerbedrijf waar zij via Civilion aan de slag ging.

fd6cac1e-0cfb-11ee-bd28-02565807075b portret deeltijdstudent Ieke Rutten, Ad Civiele Techniek Projectvoorbereiding en -realisatie

Werken aan diploma Bouwkunde

Timo Perik (23) uit het Twentse Harbrinkhoek ging in juni 2020, vers van het mbo, aan de slag als werkvoorbereider bij bouwbedrijf Westerhof in Vriezenveen. Al snel combineerde hij zijn baan met een hbo-opleiding in deeltijd. Bij de HAN vond hij deeltijdstudies Bouwkunde die perfect bij hem pasten.

31fb1e8e-0cfc-11ee-acdb-02565807075b Deeltijdstudent Ad Bouwtechnisch medewerker en bachelor Bouwkunde bij de HAN locatie Ruitenberglaan 26 in Arnhem

Van carrière switchen

Iwona Szopa is carrièreswitcher. Zij maakte vanuit de bloemenwereld de overstap naar de wereld van techniek en volgt de Ad Gebouwgebonden Installatietechniek.

00a18170-0cf7-11ee-bc41-02565807075b Carrièreswitcher Iwona Szopa vertelt over haar nieuwe stap in haar loopbaan