Leren met ict voor anderstaligen

Tanja Schrijnemakers is leerkracht bij het Novocollege in Maastricht. Ze is daar leraar bij de eerste opvang van anderstaligen.

5ad38252-0cf6-11ee-ab5e-02565807075b Student Tanja Schrijnemakers foto voor testimonial MOVEL (Master Ontwerpen van Eigentijds Leren)

Sinds 2021 is ze student bij de Masteropleiding Ontwerpen van Eigentijds Leren (MOVEL) van de HAN. Eerder was ze zich niet bewust van het belang van de competentie van ict voor leraren waar het iXperium zich mee bezig houdt. Nu ze anderhalf jaar verder is, is dat wel anders.

iXpod

iXpod is dé podcoast over leren, lesgeven en werken met ict. In deze iXpod vertelt Tanja hoe ze in de masteropleiding ontdekte waarom leraren ict-competenties nodig hebben, hoe ze nu zelf ict inzet in het onderwijs en over haar grote toekomstdroom.

logo iXpod