Maak kennis met Associate Lector Mariola Gremmen

Mariola Gremmen is sinds 1 december associate lector bij het Lectoraat Leren met ict. Dit lectoraat is de inhoudelijk trekker van het iXperium Centre of Expertise Leren met ict. Wat heeft ze hiervoor gedaan en welke kennis neemt ze mee?

Student filmt student

Onderwijs(innovatie)

Mariola richt zich met name op gepersonaliseerd leren met ict en vertelt in een iXpod dat ze het belangrijk vindt om onderwijs te bieden voor iedereen, passend bij hun eigen behoeften en talenten. Ze heeft onder meer bij hogeschool Avans gewerkt, waar ze in het Lectoraat Digitale Didactiek praktijkgerichte onderzoeken heeft uitgevoerd en aangestuurd rondom blended onderwijs. Ook werkte ze vanuit de Academie voor Technologie en Design in de praktijk met docententeams aan  onderwijs(kwaliteit) en onderwijsinnovaties.

e1fb3ecc-0cfc-11ee-ad68-02565807075b Portretfoto associate lector bij het Lectoraat Leren met ict Mariola Gremmen. iXperium