Hoe vanzelfsprekend is het om te studeren en werken?

Er is werk zat! De vacatures vliegen je om de oren. En ben je toe aan een opleiding? Er is er altijd wel eentje die bij jou en je leervragen past! Alleen… geldt dat wel voor iedereen? Bekijk onze kennisclip over inclusie.

465293 Week van Inclusie hal

Tijd voor verandering!

Mensen met een ziekte, aandoening of beperking of met een migratieachtergrond ervaren vaak problemen bij het vinden van een passende baan of opleiding. Tijd voor verandering, vinden we als HAN! Hoe maken we het mogelijk dat iedereen volwaardig kan meedoen op school en op de arbeidsmarkt? Daar werken we op verschillende manieren aan.

Kennisclip

We willen een inclusieve opleider zijn, door studenten de ondersteuning te bieden die ze nodig hebben. En we doen onderzoek naar het thema. Daarin willen we het verschil maken.

Meer weten?

Binnen het HAN-zwaartepunt Fair Health werken we aan het verkleinen van sociaal-economische gezondheidsverschillen. Inclusief onderwijs en werk is daar een belangrijk onderdeel van.