Extra online voorlichting gezondheidsbachelors

De 8 gezondheidsbachelors van de HAN bieden extra online voorlichtingsrondes aan voor studiekiezers. Je bent van harte welkom! De voorlichting is met name interessant voor scholieren die twijfelen over een opleiding, maar wel weten ‘iets met mensen’ of ‘iets met zorg’ te willen studeren.

299386 Kapittelweg 33 Nijmegen Ergotherapie studeren hbo opleiding studenten kantine met laptop

8x gezondheid

Handig: 8 opleidingen in 1 sessie

Studenten van de HAN delen hun ervaringen en geven informatie over deze 8 opleidingen:

• Ergotherapie
  • Logopedie
  • Voeding & Diëtetiek
  • Mondzorgkunde
  • Fysiotherapie
  • Vaktherapie
  • Verpleegkunde
  • Medische Hulpverlening.

Stel gerust ook al je vragen aan de studenten!

Online voorlichting op 14 juni

Dinsdag 14 juni
1e ronde: 19.30-20.00 uur
2e ronde: 20.30-21.00 uur

Interesse?
Meld je aan via communicatie.aps@han.nl, onder vermelding van de dag en sessie waaraan je wil deelnemen met hoeveel personen. Je ontvangt voor start van de voorlichting een link om in te loggen in Microsoft Teams.

Meer info over 8x gezondheid

Check de website en de interactieve video

Wil je nu al meer weten? Kijk dan op www.han.nl/8xgezondheid. Op deze pagina lees je ervaringen van studenten die ook twijfelden over hun studiekeuze. En bekijk eens de nieuwe interactieve video. Onze fictieve patiënt Lisa heeft een ongeval gehad en de 8 opleidingen vertellen hoe zij kunnen bijdragen aan haar herstel. Zo krijg je alvast een kijkje in de keuken van elke opleiding!