Ontwerpwedstrijd voor leerlingen voortgezet onderwijs

HAN Built Environment organiseert in maart 2022 een ontwerpwedstrijd voor leerlingen uit het voorgezet onderwijs. Maak jij het meest creatieve en vernieuwende ontwerp voor de techniekcampus van de HAN in Arnhem?

369296 Coverfoto / headerfoto ontwerpwedstrijd ABE  toegevoegd door Lex Eggink

Ben je leerling havo of vwo? Heb je interesse in ontwerpen en vind je het leuk om samen te werken? Ga je graag een uitdaging aan? Dan kun je dit voorjaar je creativiteit kwijt!

Schrijf je in voor de ontwerpwedstrijd 2022 van HAN Built Environment en ontwerp de HAN-campus Ruitenberglaan 26 van de toekomst! Je kunt je individueel aanmelden, of samen met je vrienden in een groep van maximaal 3 deelnemers.

Professionele begeleiding en mooie prijzen

Je gaat jouw ontwerp onder begeleiding van docenten Bouwkunde en Civiele Techniek en andere professionals uitwerken. Tijdens de ontwerpwedstrijd worden diverse workshops en colleges georganiseerd.

Het origineelste en meest innovatieve idee wint een mooie prijs ter waarde van €300,- (per groepslid).

Meedoen?

Doe je mee? Neem dan snel een kijkje op de website van Buro Built, het bouwkundig & civieltechnisch bureau van de HAN. En meld je aan!

369296 Coverfoto / headerfoto ontwerpwedstrijd ABE  toegevoegd door Lex Eggink