HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Scholieren

Meiden maken bij de HAN spelenderwijs kennis met techniek en ict

Brug bouwen, programmeren, leren over AI en je eigen energiezuinige zaklamp solderen. Op 11 april 2024 kwamen ruim 400 jonge meiden en zo'n 100 jongens, middelbare scholieren van havo/vwo 1 en 2, over de vloer bij HAN University of Applied Sciences in Arnhem op de speciale Girls' Day Techniek. Waarom deze dag?

17 april 2024
810d1fd0-fbfe-11ee-9a1a-3afbef1123a8 Workshop solderen op de Girls'Day 2024 bij de HAN in Arnhem
Scholieren

Ontwerpwedstrijd voor leerlingen voortgezet onderwijs

HAN Built Environment organiseert in maart 2022 een ontwerpwedstrijd voor leerlingen uit het voorgezet onderwijs. Maak jij het meest creatieve en vernieuwende ontwerp voor de techniekcampus van de HAN in Arnhem?

17 januari 2022
369296 Coverfoto / headerfoto ontwerpwedstrijd ABE  toegevoegd door Lex Eggink
Scholieren

Word ik nog toegelaten als ik een eindcijfer wegstreep?

Als je dit jaar eindexamen doet mag je ervoor kiezen om het eindcijfer van 1 niet-kernvak weg te strepen. Maar wat als je dat vak nou net nodig hebt om toegelaten te worden tot een opleiding?

15 juni 2021
34633 Detailfoto student bladert door papieren
Scholieren

Studievertraging en tóch in september starten?

Wil jij in september 2021 met een studie aan de HAN starten maar heb je nog niet het juiste diploma of certificaat gehaald? Als dat door de coronacrisis komt, kun je misschien voorwaardelijk worden toegelaten. Dan start je toch in september en lever je de benodigde documenten later in.

15 juni 2021
31919 Studenten buiten aan het werk
Scholieren

Middelbare scholieren krijgen les op de HAN

Minimaal 1 dag per week naar de middelbare school, dat is het streven van dit kabinet. Om dat coronaproof te kunnen doen, is meer ruimte nodig dan gewoonlijk. Daarom wijken leerlingen van het Arnhemse Arentheem College, Thomas a Kempis deze week uit naar andere locaties in de stad voor fysiek onderwijs.

01 maart 2021
32713 studeren-op-campus