HAN-ambassadeurs op het podium

Ze leggen verbindingen, bouwen bruggen, werken constructief aan oplossingen, tonen eigenaarschap, zijn innovatief en zijn daarmee ambassadeurs voor de HAN. CvB-leden Bridget Kievits en Yvonne de Haan deelden met zichtbaar enthousiasme en een passende quote aan de winnaars de HAN-prijzen uit. In 4 categorieën.

307769 Een uitsnede van het beeld van de Opening van het studiejaar en de HAN Parade. Geplaatst door HB.

Student

“Julie Apostolatos, Emmy Boumans, Tamas Cleveringa, Thijs van Zonneveld (Academie Gezondheid en Vitaliteit) maken een moeilijk onderwerp bespreekbaar: hoe ga je als startende BMH’er om met indrukwekkende gebeurtenissen? In alle fases van hun onderzoek zochten ze verbinding met het werkveld, onderwijs en onderzoek. Ze zijn een rolmodel voor andere studenten.”

Docent

“Astrid Timman (Academie Gezondheid en Vitaliteit) weet creatieve ideeën om te zetten in innovatief onderwijs met een focus op ICT en technologie. Ze weet daarmee aan te sluiten op ontwikkelingen in de maatschappij.”

Ondersteuner

“Het Multidisciplinair Ondersteunteam Onderwijs/werken op afstand met Marijn Post, Sandra ter Horst, Patrick van der Deijl, Dorien Vis, Marieke van Megen (Services) heeft een voortrekkersrol vervuld door achter de schermen hard te werken aan continuïteit en kwaliteit door ondersteuning op het gebied van didaktiek, technologie en ICT en daarmee betrokkenheid getoond met docenten en studenten.”

Onderzoeker

“Jan Jansen (Academie Organisatie en Ontwikkeling) heeft een groot hart voor onderwijs en studenten, een ware encyclopedie en groot inspirator voor honderden studenten. Zijn ambassadeurschap voor de HAN kent geen grenzen.”

314371 Groep winnaars HAN Parade
De winnaars van de HAN-prijzen 2021 met CvB-leden Bridget Kievits en Yvonne de Haan