Wandspellen 1e-jaars naar Stichting Benjamin

Tjonge wat zijn 1e-jaars Industrieel Product Ontwerpen toch creatief en nauwkeurig te werk gegaan! Ze hebben het afgelopen semester gewerkt aan prachtige en zeer goedwerkende wandspellen. Normaal gesproken mogen de studenten het eigen wandspel mee naar huis nemen. Deze keer is gekozen voor donatie van de wandspellen aan een heel mooi sociaal doel: Stichting Benjamin.

240836 Een project van de opleiding IPO uit 2020

Kinderen met een beperking

Een studente Industrieel Product Ontwerpen gaf echter aan dat zij dit wandspel liever schenkt een stichting Benjamin waar haar zusje verblijft. Dit is een woongroep in Diessen voor kinderen met een beperking.

Het idee van de studente vond HAN-praktijkdocent Antal Hendriks een heel sociaal gebaar. Hij kwam daarom op het idee om meerdere wandspellen te doneren. Daar had de studente wel oren naar en ze zei een volmondig JA!

Besloten is een oproep te doen aan alle 1e-jaars studenten om vrijwillig hun wandspel te doneren aan de stichting Benjamin. Hier is massaal op gereageerd. Antal Hendriks: “Met enige trots kunnen wij deze stichting verblijden met heel wat leuke en originele wandspellen!”

240835 Een project van de opleiding IPO uit 2020
Een van de wandspellen die door studenten Industrieel Product Ontwerpen is gemaakt