Embedded Systems Engineering: nieuwe bachelor opleiding

Per 1 september 2021 start de HAN de nieuwe bachelor opleiding Embedded Systems Engineering. Deze opleiding is terug van weggeweest en viel de laatste jaren onder Elektrotechniek. Vanaf nu dus weer als zelfstandige opleiding in voltijd, deeltijd en ook in een internationale variant.

28708 studenten kijken naar robot

Waarom kies je Embedded Systems Engineering (ESE)?

De focus ligt op het grensvlak tussen elektronica en software in slimme apparaten en systemen. Programmeren, microcontrollers, elektronica, digitaal systeemontwerp, Internet of Things en kunstmatige intelligentie (Artificial Intelligence) komen aan de orde.

Nieuwsgierig?

Bekijk deze speciale voorlichtingswebinar

Welke baankansen heb je met ESE?

Er is vanuit de markt onvoorstelbaar veel vraag naar Embedded System Engineers. Voor aankomende hbo-studenten een kans om straks ook goed te verdienen en werken aan duurzame producten.

Welke studievorm van ESE past bij jou?

Daarvoor is het handig als je naar de site gaat van je keuze voor meer informatie:

46657 elektrotechniek expo temperatuur
Meten van temperatuur met embedded techniek