HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Campus Arnhem

Embedded Systems Engineering: nieuwe bachelor opleiding

Per 1 september 2021 start de HAN de nieuwe bachelor opleiding Embedded Systems Engineering. Deze opleiding is terug van weggeweest en viel de laatste jaren onder Elektrotechniek. Vanaf nu dus weer als zelfstandige opleiding in voltijd, deeltijd en ook in een internationale variant.

Erik Rijpstra
16 april 2021
28708 studenten kijken naar robot
Campus Arnhem

Wacht niet langer: start in februari met de HAN Pabo in Arnhem

Overweeg jij ook om één van de belangrijkste banen ter wereld uit te oefenen? Jij kunt in februari 2021 al beginnen aan de HAN Pabo in Arnhem. Kom gerust eens kennismaken tijdens de online Open Dag op zaterdag 14 november of op de online Open Avond op woensdag 18 november. Tijdens de Open Dag krijg je alles te weten over de Pabo en krijg je de mogelijkheid om docenten en studenten het hemd van het lijf te vragen!

HAN Redactie
18 november 2020