Avondklok? Quality time!

Dit is het moment. Om het gezellig te maken, om iets nieuws te leren, voor quality time dus. Ondanks, of juist dankzij de avondklok. Dat is de oproep van een shortfilm, gemaakt door 4e-jaarsstudent Linn Willemsen, in samenwerking met radiopresentator Jan Willem Roodbeen.

studenten in de klas

Avondklok of niet, dit is hét moment om iets te doen. Er is namelijk heel veel wél mogelijk, vinden de makers. Ken je mensen die zich futloos en depressief voelen? Geef ze een teken van hoop, en deel de film.

Linn Willemsen: “We hebben veel positieve reacties gekregen op de shortfilm, van andere young professionals. De film heeft in totaal al meer dan 8.000 weergaven, en we hopen dat deze waardevolle, positieve boodschap nog meer mensen bereikt!”

Linn studeert Commerciële Economie en maakte deze shortfilm samen met Sieb Renema van Sneaky Cinnamon Productions. Ook Jan Willem Roodbeen, de bekende radiopresentator van NPO Radio 2, werkte mee.

Avondklok? Quality time!

Bekijk de shortfilm