Artikelen

AI in contentmarketing: beter begrip prompten kan bijdragen aan hogere effectiviteit
Het gebruik van AI groeit snel omdat het voordelen zoals efficiëntie, personalisatie en data-gedreven inzichten biedt. In dit artikel bespreken we wat dit vraagt van communicatieprofessionals en de manier waarop we ons onderwijs inrichten en aanbieden.
Multidisciplinair samenwerken aan brede welvaart
Samenwerken, dat doen we toch allemaal? Wellicht met collega's binnen jouw vakgebied. Maar hoe vaak werken we samen met collega's en partijen buiten je gebruikelijke netwerk of vakgebied, die met een andere invalshoek naar problemen kijken? Klinkt als een uitdaging, niet? Maar, wat als het lukt?
Keun Young Sliedrecht
Wie zijn de onderzoekers van de HAN? In deze editie: Keun Young Sliedrecht, senior onderzoeker bij het Lectoraat Human Communication Development van de Academie Business en Communicatie.
Nanda Olde
Wie zijn de onderzoekers van de HAN? In deze editie: Nanda Olde, docent-onderzoeker bij het Lectoraat Human Communication Development van de Academie Business en Communicatie.
Toegankelijke informatie als ingang voor gelijke kansen
Het lijkt makkelijk, toegankelijk communiceren. Toch gaat het niet altijd goed. Door onbegrijpelijke informatie en moeilijke procedures is zorg niet voor iedereen even goed bereikbaar. Het Fair Health-themateam Toegankelijke informatie en voorzieningen onderzoekt hoe het anders kan.
Debra Trampe en Daphne Hachmang
Wie zijn de onderzoekers van de HAN? In deze editie: Debra Trampe, associate lector Customer Insights en Daphne Hachmang, onderzoeker online interactie, beiden betrokken bij het Lectoraat Human Communication Development.