overleg met post-its

Toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren

Binnen het lectoraat Eigentijds beoordelen en beslissen ontwikkelden we een toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren. Het doel van deze toolkit is handvatten bieden om leerlingenvaardigheden te ontwikkelen voor formatief evalueren in het voortgezet onderwijs.

88113f7c-0ce5-11ee-8110-02565807075b Twee studenten krijgen uitleg

Nieuws en artikelen

58da78d8-0cf7-11ee-92de-02565807075b drie studenten van de master ontwerpen van eigentijds leren, lachen.
0cfb0470-dba8-11ee-b5d1-7a5c2c1835f6 Een koffer vol spellen met de opbrengst van praktijkonderzoek van de lectoraten Eigentijds beoordelen en beslissen en Professionaliteit van leraren, die samen het onderzoeksteam Kwaliteiten van Leraren vormen.
9a3eb090-8223-11ee-95ed-7de9d6f314f0 Congres Formatief evalueren 2023, Academie Educatie onderzoek
87d68540-7efe-11ee-af5b-aebe456da077 Foto van congres Formatief evalueren, Academie Educatie
aac7ea00-0d00-11ee-a3de-02565807075b Afbeelding groeiproces vlinder voor RAAK onderzoeksproject
Werken aan de kwaliteit van toetsing Gebruik en verbeter de digitale Toetsweb-Scan
54070 twee docenten vergaderen lachend
39e5cd2a-0cf6-11ee-97a7-02565807075b leerling onderbouw leest boek
470834 Header voor de onderwijsdagen van maart 2023
Associate lector Roel Grol Focus op De Leraar als Ontwerper
fe4963a8-0cf5-11ee-841c-02565807075b Roel Grol, onderzoeker bij het LeerLab. Educatie
472111 Sfeerfoto van een deel van het publiek tijdens de opening EAPRIL 2022