overleg met post-its

Toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren

Binnen het lectoraat Eigentijds beoordelen en beslissen ontwikkelden we een toolkit Leerlingvaardigheden voor Formatief Evalueren. Het doel van deze toolkit is handvatten bieden om leerlingenvaardigheden te ontwikkelen voor formatief evalueren in het voortgezet onderwijs.

30381 Twee studenten krijgen uitleg

Nieuws en artikelen

Werken aan de kwaliteit van toetsing Gebruik en verbeter de digitale Toetsweb-Scan
54070 twee docenten vergaderen lachend
371108 leerling onderbouw leest boek
470834 Header voor de onderwijsdagen van maart 2023
Associate lector Roel Grol Focus op De Leraar als Ontwerper
363949 Roel Grol, onderzoeker bij het LeerLab. Educatie
472111 Sfeerfoto van een deel van het publiek tijdens de opening EAPRIL 2022
Afronding project Je Ogen UitkijkenToetsbekwaamheid verankerd in hoger beroepsonderwijs
406084 Studenten maken digitale toets met nieuwe toetsapplicatie
PO Malburgen geeft Pabo-studenten ruggensteun Kansengelijkheid en hoge verwachtingen
363266 post-its schrijven
234471 null
397461 toetsconferentie, workshop, Kitty Meijer
141443 Docent speelt met leerlingen en speelgoed