HAN Koersbeeld 2022-2028

357027 Interne communicatie campagne studenten, Tonian Campbell en Lesley Beaupain

HAN Koersbeeld 2022-2028

Wat willen wij in de periode 2022-2028 bereiken? Onze ambities staan in het nieuwe koersbeeld: 'Voor een slimme, schone en sociale wereld van morgen.' Op deze pagina lees je de need-to-knows uit dit koersbeeld.

Het koersbeeld in het kort

Nu en morgenOnze 6 strategische doelen

Voor de maatschappelijke vraagstukken van nu en morgen zijn slimme, schone en sociale oplossingen nodig. Hoe draagt de HAN hier aan bij? Door onszelf 6 doelen te stellen:

  • Studenten worden maatschappelijk betrokken wereldburgers.
  • Studenten en medewerkers worden digi- en datavaardig.
  • We richten ons onderwijs flexibel in.
  • We gaan duurzame verbindingen aan met onze partners.
  • We stemmen ons portfolio voor professionals af met het werkveld in de regio.
  • Studenten voelen zich een leven lang verbonden met de HAN.
305272 Foto van een wenteltrap voor artikel op lectoratenpagina Finacial Control

De wereld van morgenDeze ontwikkelingen bepalen onze strategie

De wereld verandert, de HAN verandert mee en de HAN is tegelijk een bron van verandering. Om in de wereld van morgen het verschil te kunnen maken, leggen we de focus op 3 ontwikkelingen die onze omgeving ons meegeeft:  

  • Duurzame verbindingen   
  • Wendbare en reflectieve professionals   
  • Digitalisering en technologische transformatie
314138 null

Centrale thema'sWe maken ons fundament sterker

Een nieuw koersbeeld... Gooien we daarmee ons vorige instellingsplan overboord? Natuurlijk niet! We blijven werken aan de centrale thema’s uit dat plan, aan het fundament voor onze studenten en medewerkers. Deze 3 thema's zijn: 

  • Studenten gezien, gehoord en gekend  
  • De HAN als slagvaardige organisatie  
  • De HAN heeft een cultuur van kwaliteit.
35005 Twee studenten werken samen met laptop

Lees het koersbeeld

Wat willen we bereiken in de periode 2022 - 2028? Lees het in ons nieuwe koersbeeld. Een tip: het document telt 48 pagina's, en bevat veel grote kleurvlakken en foto's. Sta daar even bij stil voordat je een printopdracht geeft!

310972 Interne communicatie campagne studenten, Tonian Campbell en Lesley Beaupain

De HAN belooftAan onze studenten, medewerkers en het werkveld

Verandering heeft tijd nodig. Maar, we doen nu alvast een aantal beloften aan onze studenten en medewerkers, aan werkenden en alumni en aan bedrijven en instellingen in de regio. Dat belooft wat!

315334 campagne studeer wat je liket 2021, engineering

Voorbeelden die ons koersbeeld illustreren

Praktijkverbeterproject Deeltijd Social Work Cliënten als mystery guest naar de sportschool
426583 Tekeningen van het afstudeeronderzoek van Jolanda Chung, deeltijd social work student.
30404 Drie studenten werken op laptop
DubbelinterviewData om van te leren
417942 Academie IT en Mediadesign. Portretfoto Stijn Hoppenbrouwers en Astrid Hoge.
421146 Krassen op het dashboard. kennisnet. iXperium
Congres Maatschappelijk belangDe kracht van praktijkgericht onderzoek
235944 Campagnebeeld Onderzoek - niemand te gebruiken

Vragen?

Mail ze naar ambitie@han.nl.