HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Keuzegids Masters: studenten waarderen meerdere HAN-masters bovengemiddeld

Studenten beoordelen diverse masteropleidingen van de HAN bovengemiddeld goed. Dat blijkt uit de Keuzegids Masters 2024. In deze Keuzegids beoordelen masterstudenten hun opleiding op 5 thema’s: de inhoud, de docenten, toetsing, voorbereiding op je loopbaan en de sfeer.

HAN Redactie
21 maart 2024
324599 Nijmegen, Kappitelweg 35, zijaanzicht, boekenvorm, woordmerk, gevelbekleding, branding, signing
Master Social Work

Sterkere profilering en krachtige onderbouwing

Marieke Klein Entink en Yvonne Aartsen hebben een aantal overeenkomsten. Ze werken allebei in de pleegzorg voor Entrea Lindenhout. Ook zijn ze beide alumni bij de Master Social Work. En samen schreven ze een boek. Of de MSW daarbij hielp? “Absoluut. Je gaat steviger staan met je verhaal”, aldus Marieke.

09 juli 2021
5c9fa1a2-0cf0-11ee-a1d9-02565807075b Studenten aan het werk tijdens een les

Master Social Work: versterk je vak én jezelf

“Als ik mijn stem laat horen, heb ik ook echt wat te zeggen”, vertelt Colin van der Heijden, medisch maatschappelijk werker bij het Radboudumc. Hij is een alumnus van de masteropleiding Social Work van de HAN. Het volgen van de master gaf oud-studenten Colin, Jessy, Marjolein en Nezahat het zelfvertrouwen om praktijkveranderingen in gang te zetten en gesprekken aan te gaan.

25 juni 2021
252442 Twee docenten lopen door de gang Groenewoudseweg
Master Social Work

"Na 10 jaar nog steeds relevant"

In 2009 startte Joyce Vermue met de Master Social Work aan de HAN. Toen jeugdhulpverlener op het politiebureau én gezinscoach bij Centrum Jeugd en Gezin. Afstuderen deed ze in 2011 als Manager Maatschappelijk Werk. En in 2021, 10 jaar later, vervult Joyce het ambt van burgemeester van de gemeente Zundert. “Er zijn heel veel facetten en elementen van de opleiding waar ik nu nog steeds op teruggrijp."

19 mei 2021
d776f24e-0cf1-11ee-861c-02565807075b Portret van Joyce Vermue