Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Een attractiepark voor bouwkundigen

Vanwege corona hebben de meeste 4e jaars studenten geen studiereizen kunnen maken. Maar…. HAN-studenten gaan uit van mogelijkheden in plaats van beperkingen. Dit mondde eind januari uit in een spontane studiereis.

04 februari 2022
De gebouwen van Emaar in Dubai

Sneller omscholen via FastSwitch

Wil jij je gaan omscholen? Dan denk je er ook vast over na welk beroep bij je past, hoe lang de opleiding duurt en hoe je de overstap maakt zonder verlies van inkomen. Het verkorte omscholingsprogramma FastSwitch biedt uitkomst: je hebt meteen een baan in de zorg, techniek of IT en volgt tegelijk een persoonlijk leerprogramma.

24 januari 2022
vier studenten in de klas
Ad Bouwtechnisch Medewerker

De technische kant van de energietransitie

Frits Schultheiss is onderzoeker en docent Bouwkunde aan de HAN en bekijkt de energietransitie in het Spijkerkwartier samen met zijn studenten technisch, bouwkundig en ruimtelijk.

13 december 2021
Luchtfoto Elderveld

HAN gecertificeerd voor examens Vastgoed

Met ingang van 1 december 2021 is de HAN gecertificeerd als examenbureau voor de opleidingen Vastgoed (Inspecteur/Adviseur). Hobéon SKO als certificerende instelling en Sertum, het Instituut Onderhoudskundigen Vastgoed hebben hierover na een audit in november positief besloten.

09 december 2021
Arnhem, Ruitenberglaan 26, zijaanzicht, Engineering

Houtdag 2021: een buitenkansje voor studenten Bouwkunde

De Houtdag 2021 was voor de 35 bouwkundestudenten die het evenement bezochten een thuiswedstrijd. De kennisdag over ontwerpen en bouwen met hout werd gehouden in Musis Sacrum in Arnhem.

29 november 2021
houten constructie