Minorenmarkt

Welke minoren zijn interessant voor studenten Engineering en Automotive?

c9802cbe-0cf6-11ee-89c1-02565807075b Knoop doorhakken studiekeuze vraagtekens

Met een minor kun je alle kanten op. Eén ding staat vast: een minor maakt je opleiding een stuk persoonlijker. Je kiest ‘m zelf! Hoe? De HAN Minorenmarkt helpt je hierbij! In dit bericht lees je welke minoren interessant zijn voor studenten Engineering en Automotive! Aanmelden kan nog tot 31 maart.

Minoren Engineering en Automotive

De relevante minoren op een rij!

Automotive

Elektrotechniek / Embedded Systems Engineering

Industrieel Product Ontwerpen

Technische Bedrijfskunde

Als je meer wilt leren over hoe je bedrijfsprocessen verbetert en de Lean theorie in de praktijk toepast, kies dan voor de minor Lean Management. Na het succesvol afronden van de minor ontvang je een Lean Green Belt certificaat!

Werktuigbouwkunde

Premaster HBO-TOP programma

Dit is een minor waarin dit HBO-TOP programma wordt aangeboden voor doorstroming tot de Technische Universiteit Eindhoven (TU/e). Hiermee krijg je directe toelating tot de masters Automotive Technology, Mechanical Engineering en Systems & Control aan de TU/e.

Internationaal

Ben je geïnteresseerd in internationale duurzame ontwikkeling en lijkt het je leuk om tijdens je studie 16 weken naar het buitenland te gaan? Meld je dan aan voor de minor Global Awareness.

dit kun je verwachten

Hoe ziet de Minorenmarkt eruit?

Op de Minorenmarkt op de HAN Campus in Arnhem staan kraampjes met deelnemende minoren. Sommige minoren bieden een presentatie aan in een lokaal en sommige via een Online meeting. Heb je vragen, stel ze aan de docent en/of student die de minor heeft gevolgd.

• Donderdag 1 februari 2024
  • Van 15 tot 17 uur
  • Ruitenberglaan 26, Arnhem
3ceebfce-0cf4-11ee-b853-02565807075b Open dag 2021 2022 header groen meisje met handen

Hoe jouw programma er die middag uit ziet, bepaal je zelf:

• Tussen 15 en 17 uur bieden opleidingen hun minoren aan, in de vorm van een fysieke markt met kramen.
    Gedurende deze tijd maakt het niet uit hoe laat je een minor bij een kraam bezoekt.
  • Sommige minoren bieden een voorlichtingsronde aan in een lokaal óf via een Online meeting. Is er een Online meeting van een minor, dan is die exact hetzelfde als in ronde 1 en/of  2. Het maakt niet uit welke minor je als eerste kiest.
  • Elke ronde duurt 45 minuten.
  • Tussen elke ronde zit een pauze van 15 minuten.
15:00 - 15:45 uur ronde 1 van minor A
15:45 - 16:00 uur pauze
16:00 - 16:45 uur ronde 2 van minor A
  • Je kunt dus zelf kiezen wanneer je bij welke minor volgens het tijdpad de voorlichting wilt bijwonen.

Leg het vast!

Had een student of docent een goede tip? Schrijf het op! Koop een notitieboek en leg al die inzichten, ideeën, afspraken en gedachtenspinsels vast. Wat dacht je tijdens de minor? Wat vindt je omgeving jouw beste eigenschap? Misschien maak jij liever notities op je telefoon of neem je alles op in vlogs. Prima! Als je het maar op 1 plek verzamelt.

toekomstlokaal, FEM Communicatie
draw-cta-title

Gaat mijn minor door?

Op basis van het aantal inschrijvingen wordt gekeken of jouw gekozen minor wel of niet voldoende potentie heeft om door te laten gaan. Dit wordt begin april bekeken.

Is er een loting?

Ja, er kan een situatie ontstaan dat er moet worden geloot. Dit geldt met name voor de populaire minoren. Mocht dit het geval zijn voor de minor die je hebt gekozen, dan wordt je daarover tussen 1 april en uiterlijk 12 april per mail geïnformeerd.

Heb je nog geen idee welke minor bij jou past?

Deze vragen kunnen je helpen om een 1e indruk te krijgen van een minor.

Veelgestelde vragen