Iwan van Bochove ontvangt HAN Green Award 'Toekomstgerichte Initiatiefnemer'

Iwan van Bochove, coördinator van het Mobility Innovation Center (MIC) en een ervaren industrieel ontwerper, heeft de HAN Green Award 2023 in de categorie 'Toekomstgerichte Initiatiefnemer' mogen ontvangen. Een hele eer voor hem, maar ook voor zijn team!

f4114e20-afaa-11ee-b96a-4d574d65ea75 Iwan van Bochove, coördinator van het HAN Mobility Innovation Center (MIC) en een ervaren industrieel ontwerper, heeft de HAN Green Award 2023 ontvangen in de categorie Toekomstgerichte Initiatiefnemer.

Connectr Innovation lab

Deze HAN Green Award voor toekomstgerichte initiatiefnemer kreeg Iwan van Bochove op 19 december uit handen van CvB-voorzitter Rob Verhofstad uitgereikt. Met de award is een bedrag van € 500 toegekend.

Iwan heeft al meer dan 20 jaar ervaring in duurzame energie. Hij speelt een sleutelrol in het Connectr Innovation lab, waar hybride leeromgevingen en samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven worden gefaciliteerd. Het lab, gericht op energietransitie en duurzaamheid, wordt erkend als een model van succesvolle samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven. Je kunt dit lab vinden op het onderwijsterrein van Industriepark Kleefse Waard (IPKW) in Arnhem.

f4117530-afaa-11ee-a878-fbbcde8cdf26 Iwan van Bochove, coördinator van het HAN Mobility Innovation Center (MIC) en een ervaren industrieel ontwerper, heeft de HAN Green Award 2023 ontvangen in de categorie Toekomstgerichte Initiatiefnemer.
CvB-voorzitter Rob Verhofstad verwoordt waarom aan Iwan van Bochove de HAN Green Award 'Toekomstgerichte Initiatiefnemer' is toegekend
De HAN Green Award voor toekomstgerichte initiatiefnemer is door CvB-voorzitter Rob Verhofstad aan Iwan van Bochove uitgereikt

Verschil maken in de energietransitie

Iwan zegt in een reactie al erg verrast te zijn geweest met de nominatie. "Dat ik dan ook werkelijk de prijs zou winnen had ik echt niet verwacht. Het was voor mij een mooie afsluiting van een pittig jaar vol met diverse uitdagingen. De prijs beschouw ik als een erkenning voor het werk wat we met ons team op de HAN locaties op IPKW doen: studenten faciliteren om echt het verschil te kunnen gaan maken in de energietransitie. En dat draagt dan weer bij aan mijn persoonlijke missie: ervoor zorgen dat mijn kleindochter Lucy over 30 jaar nog droge voeten heeft!"

Het is een erkenning voor het harde werk van het hele team dat betrokken is bij het Mobility Innovation Center en Connectr. Samen streven we ernaar om een zinvolle bijdrage te leveren aan de energietransitie en studenten voor te bereiden op de uitdagingen van de toekomst.

Waarom uitreiking van de HAN Green Awards?

De HAN Green Awards erkennen de initiatieven en mensen die een waardevolle bijdrage leveren aan een duurzame toekomst. De awards, die aansluiten bij het zwaartepunt Schoon, Samen werken aan minder CO2, werden dit jaar voor de vierde keer georganiseerd door het HAN Green Office. Er waren vier categorieën.

De winnaars hebben niet alleen deze erkenning verdiend, maar inspireren ook anderen om actief deel te nemen aan de transitie naar een groenere samenleving. Gefeliciteerd aan alle winnaars!

Bron: HAN Green Office
Fotografie: Rob Gieling