Technische Bedrijfskunde tekent langdurige samenwerking met apparatenfabriek ARA

HAN Technische Bedrijfskunde heeft eind oktober een langdurige en nauwe samenwerking ondertekend met Apparatenfabriek ARA. Randy Berenbroek, teamleider Technische Bedrijfskunde, is trots dat zijn opleiding de studenten kan aandragen voor ARA.

464931 Frank te Hennepe (directeur ARA) en Randy Berenbroek (teamleider HAN Technische Bedrijfskunde) hebben een handtekening gezet voor een langdurige en nauwe samenwerking.

Operations Management

Frank te Hennepe, directeur bij ARA uit Aalten, vertelt dat zijn apparatenfabriek zich open stelt voor de uitvoering van opdrachten, projecten en bezoeken door studenten Technische Bedrijfskunde. Deze zijn met name gericht op Operations Management. Dit houdt in: procesoptimalisatie, flow en het continu verbeteren ervan.

"Doelstelling van het partnership tussen de HAN en ARA is dat wij onze verantwoordelijkheid nemen om studenten interessante projecten te bieden en Technische Bedrijfskunde onderzoek te laten doen of curriculum te ontwikkelen. Deze wordt vervolgens getoetst aan de dagelijkse praktijk".

Frank te Hennepe en Randy Berenbroek

Contact opnemen?

Het is geweldig om te zien dat ARA B.V. en Technische Bedrijfskunde elkaar al hebben weten te vinden. Natuurlijk mogen meer bedrijven volgen. Ben je een vertegenwoordiger van zo'n bedrijf dat ook de mogelijkheden wil verkennen met de HAN?

Bronnen: HAN en ARA