Opening nieuwe studiejaar en HAN Parade

Op donderdag 25 augustus starten we het nieuwe studiejaar met de Opening van het Studiejaar 2022-2023, de uitreiking van de HAN Prijs en de HAN Parade.

Nieuwsbericht Opening Studiejaar en HAN Parade 2022

• 15.30 uur Ontvangst/inloop
  • 16.00 uur Welkom door ceremoniemeester
  • 16.05 uur Openingsrede door Rob Verhofstad | voorzitter College van Bestuur
  • 16.25 uur Keynote door John Berends | commissaris van de Koning
  • 16.45 uur Uitreiking HAN Prijzen
  • 17.00 uur Afsluiting en start netwerkborrel
  • 17.30 uur Start HAN Parade

Aanmelden

• Volg de Opening van het Studiejaar vanaf 16.00 uur via de livestream. Er zijn geen zitplaatsen meer beschikbaar in de zaal.
  • Kom om 17.30 uur samen met je collega's naar de HAN Parade in de Eusebiuskerk in Arnhem om het nieuwe studiejaar goed in te luiden. Meld je aan via het aanmeldformulier

Openingsrede en gastspreker

Na een welkom door de ceremoniemeester houdt Rob Verhofstad, voorzitter van het College van Bestuur, zijn openingsrede. Daarna is het woord aan onze gastspreker John Berends, commissaris van de Koning van Gelderland.

De provincie staat de laatste tijd volop in de belangstelling als het gaat om het stikstofdossier. Dat de provincie ook volop investeert in projecten die ons onderwijs of onderzoek direct raken, is minder bekend. Een uitstekende gelegenheid dus om daar iets over te vertellen. En om dieper in te gaan op het belang van samenwerken aan al die maatschappelijke vraagstukken waarmee we te maken hebben.

Let's change the way we connect

Verbinden en het verschil maken, dat is wat de HAN wil doen. Samen met onze studenten en medewerkers en met ons werkveld. Hoe, dat staat in ons nieuwe Koersbeeld 'Voor een slimme, schone en sociale wereld van morgen’.

HAN Prijs

En, we maken nu al het verschil! Dat bewijzen onze studenten en medewerkers die genomineerd zijn voor de HAN Prijs. Wie van deze changemakers zijn de winnaars? Dat horen we tijdens de opening.

Netwerkborrel

Na afloop van de openingsceremonie organiseren we voor de genodigden in de zaal een netwerkborrel. Om te verbinden, om grenzen te verleggen en elkaar te inspireren. Om bekenden en onbekenden te ontmoeten en om na te praten. Uiteraard onder het genot van een hapje en een drankje.

HAN Parade

Vanaf 17.30 uur is iedereen welkom op de HAN Parade. Een festival met onder meer creatieve theatervoorstellingen die gaan over de HAN en demonstraties van (student-)projecten. En zoals altijd is er weer een keur aan eten en drinken.

Locatie

Dit jaar vindt de Opening Studiejaar en de HAN Parade plaats op een bijzondere locatie: de Eusebiuskerk in Arnhem.