HAN Master Leraar Engels scoort bovengemiddeld

Studenten beoordelen diverse masteropleidingen van de HAN bovengemiddeld goed. Dat blijkt uit de Keuzegids Masters 2022. In deze Keuzegids beoordelen masterstudenten hun opleiding op 5 thema’s: de inhoud, de docenten, toetsing, voorbereiding op je loopbaan en de sfeer.

student kijkt naar docent

Onder de hoogstgewaardeerde masters valt ook de HAN Master Leraar Engels, die op maar liefts 3 thema’s excellent scoort. HAN Academie Educatie is enorm trots op dit mooie resultaat.

De Keuzegids Masters baseert zich sinds 2020 op studentenoordelen uit de Nationale Studenten Enquête (NSE). De gids werkt met relatieve scores, die laten zien of een opleiding hoger, lager of gelijk aan het gemiddelde scoort. Deze Keuzegids bevat daarom geen ranglijstjes van instellingen en ook geen totaalscores van opleidingen.

Ook je Master Leraar Engels halen?

Benieuwd naar de masteropleiding Leraar Engels bij de HAN? Ontdek alles over deze masteropleiding: van toelating tot inschrijving en financiering, en over studeren bij de HAN in het algemeen. Lees en bekijk ook over de ervaringen van studenten die je voorgingen.

studenten overleggen