Student Learning and Development wint landelijke L&D Talent award

Innovatiekracht, leerimpact en een unieke leercurve zijn dé thema’s voor een L&D Talent. Vierdejaarsstudent Learning and Development in Organisations (L&D) Puck Onnekes heeft het allemaal in huis en wint de Develhub L&D Talent Award!

Witte vlag met HAN logo tijdens de open dag

Student Puck Onnekes werd door zowel de opleiding, werkgever en medestudenten genomineerd voor het L&D talent 2021 en nam de winst van deze titel mee naar huis tijdens de Develhub Awards.

Voor het derde jaar op rij organiseert Dick Krikke de Develhub Awards en met succes! Ditmaal werd de uitreiking online georganiseerd. Desondanks was er veel animo en stroomde het vol met genomineerden, winnaars, collega’s, familie en vrienden.

Ook docent Frank Thuss werd genomineerd door veel van zijn studenten voor de titel L&D professional Award 2021. Frank eindigde hoog en schopte het tot de laatste vier.

Develhub is de landelijke beroepsvereniging voor iedereen die zich professioneel bezighoudt met leren en ontwikkeling. Develhub biedt deze professionals een onafhankelijk platform voor iedereen die hun expertise wil delen of ervan wil leren. Zo luidt de missie van deze beroepsvereniging “Samen de kwaliteit van lerend Nederland op een hoger niveau brengen”.

Meer over de Develhub Awards zien? Bekijk de Develhub vlog over de awards

Meer weten over de opleiding Learning and Development in Organisations? Ga dan naar han.nl/lnd.