HAN Campus Nijmegen, communicatie, klas, presenteren, studenten, college, les, finance, economie

Learning and Development in Organisations (Opleidingskunde)

Deeltijd student Learning & Development wint 3e prijs voor zijn scriptie!

Ruben Sluiter werkt bij Alliander en is in februari 2022 afgestudeerd aan de deeltijdopleiding van Learning & Development in Organisations. Ruben benoemt dat hij leerbeleid één van de moeilijkste onderwerpen vond tijdens zijn studie en koos er daarom voor om zijn scriptie daarover te schrijven.

06 december 2022
54fb58ee-0cf8-11ee-bf21-02565807075b Learning & Development deeltijd, studio L&D, post-it plakken, brainstormen, samenwerken, 2022

Netwerkmarkt Learning & Development in Organisations groot succes

De netwerkmarkt voor de opleiding Learning & Development (L&D) 24 maart was een succes!

29 maart 2022
389751 Foto van netwerkmarkt

Student Learning and Development wint landelijke L&D Talent award

Innovatiekracht, leerimpact en een unieke leercurve zijn dé thema’s voor een L&D Talent. Vierdejaarsstudent Learning and Development in Organisations (L&D) Puck Onnekes heeft het allemaal in huis en wint de Develhub L&D Talent Award!

20 december 2021
Witte vlag met HAN logo tijdens de open dag