HAN-docent Shani Mooijman aan tafel bij Humberto Tan

Zondagavond 14 november was docent Shani Mooijman te gast bij Humberto Tan. Shani benoemde de effecten van de coronamaatregelen op studenten: "Ze zijn vooral bang dat ze weer continu thuis moeten blijven."

355201 Shani Mooijman bij uitzending Humberto Tan met HAN logo

355200 Shani Mooijman bij Humberto Tan aan tafel

Jongeren hebben het moeilijk tijdens de coronacrisis en er wordt dan ook gevreesd voor hun welzijn, nu de nieuwe 'lockdown' is ingegaan. Shani Mooijman, docent Toegepaste Psychologie bij de HAN, ziet dat studenten vooral bang zijn dat ze weer continu thuis moeten blijven. "De boodschap is: 'Als we maar naar school kunnen, als we maar niet meer achter dat beeldscherm zitten."

Bekijk het gesprek bij 'Humberto'

Op vrijdag 26 maart was Shani ook al in gesprek met Humberto Tan, bij NPO Radio 1: "We moeten trots zijn op de studenten"