Kwaliteitszegel voor topopleiding Food & Business

De opleiding Food & Business van de HAN krijgt het predicaat topopleiding. Dat blijkt uit de vandaag gepresenteerde Keuzegids Hbo 2022. We laten hiermee zien dat we staan voor kwaliteit.

32171 creatieve kitchen, FEM Food & Business

In de Keuzegids Hbo 2022 krijgt een opleiding met 75 punten of hoger het predicaat 'topopleiding'. Met maar liefst 80 punten mag Food & Business zichzelf met trots een topopleiding noemen. De studenten zijn positief over de heldere toetsing, de inhoud van de studie, het contact met de docenten, sfeer en voorbereiding op hun loopbaan.

449b567e-0cf4-11ee-9749-02565807075b Topopleiding, hbo, studiekeuzegids, stempel, sticker, 2022

Trots

Arianne Roggeveen, Academiemanager Food & Business: “In de opleiding wordt iedere dag hard gewerkt aan de ontwikkeling en vernieuwing van het onderwijs, samen met de studenten en het werkveld. Kwaliteit van ons onderwijs door professionele en enthousiaste docenten staat voorop. Daarmee dragen we bij aan goed onderwijs voor foodprofessionals voor nu en in de toekomst. Dan is het fijn dat onze opleiding nu deze waardering krijgt. Ik ben zeer trots op het hele team Food & Business. Gefeliciteerd met deze mooie erkenning.”

Over de Keuzegids Hbo

De Keuzegids Hbo geeft aankomende studenten traditiegetrouw een overzicht van de hogescholen in ons land: hoe scoren ze per opleiding op inhoud, toetsing, docenten, vaardigheden, loopbaanvoorbereiding, haalbaarheid en faciliteiten? In de Keuzegids 2022 zijn ruim 1100 bacheloropleidingen en 303 Associate degrees (Ad) in voltijd, deeltijd en duaal meegenomen. Wil je meer lezen over de topopleidingen van de HAN? Lees dan ons nieuwsbericht op de website.

Open Dag

Wil je de sfeer proeven van onze campus? Wil je van studenten horen hoe zij de opleiding ervaren? Of wil je alles weten over toelatingsvoorwaarden, vakkenpakket, vrijstellingen en stages? Kom dan naar onze Open Dag. Natuurlijk vind je alle informatie over onze opleiding ook op onze website.

Bron: Keuzegids