Buro BUILT in de prijzen

Buro Built heeft de 1e prijs gewonnen in de ontwerpwedstrijd Ontwerp Veilige Omgeving (OVO) voor de nieuwe wijk Amstelwijck in de gemeente Dordrecht.

Buro Built wint 1e prijs in ontwerpwedstrijd. Het betreft de Ontwerp Veilige Omgeving (OVO) voor de nieuwe wijk Amstelwijck in de gemeente Dordrecht.

De 4 HAN-studenten Max Zufang, Lucca Ardesch, Sem Hartkamp en Flora Troelstra van Buro BUILT hebben de OVO-jury overtuigd met hun ontwerp “Around the Wall”. Ze wisten in dit ontwerp leven, functie en biodiversiteit voor Spoorzone Amstelwijck te combineren. In het ontwerp staat het begrip ‘natuurlijk’ letterlijk en figuurlijk centraal

Wat is bureau BUILT?

Buro BUILT is een projectenbureau op de Ruitenberglaan 26 in Arnhem. Studenten van de Academie Built Environment zijn 1 maart aan de slag gegaan met vragen uit de praktijk van Bouwkunde en Civiele Techniek.

Tegen betaling

Buro BUILT levert tegen betaling diensten voor opdrachtgevers van zowel binnen als buiten de HAN. Dus ook voor bedrijven en particulieren. Dit kan een advies zijn voor het verduurzamen van een dak, een tekening voor een aanbouw, een duurzaamheidsrapport, een eenvoudige constructieberekening, of vragen over omgevingsvergunningen. Maar ook voor het organiseren van een beurs, bijeenkomst of workshop op bouwkundig of civieltechnisch gebied kun je dit projectenbureau inschakelen.

Heb je een leuke opdracht voor de studenten Bouwkunde en Civiele Techniek? Neem dan gerust contact op met Buro BUILT.