Intro Communicatie Krullenbol

Welkom in Nijmegen, leuk dat je hier komt studeren! Dan wil je de HAN intro van 22 t/m 26 augustus 2022 natuurlijk niet missen. Tijdens die week leer jij je studiegenoten, je opleiding, de HAN en de stad kennen. Er is van alles te doen in Nijmegen tijdens de intro van de HAN, hier lees je meer!

Wat staat er op het programma?

Ben je benieuwd hoe jouw introweek eruit gaat zien? Zoek jouw opleiding op en check het programma! Daar lees je alles over de intro van jouw opleiding.

Kun je niet de hele week meedoen aan de intro? Kijk dan bij de veelgestelde vragen wat er mogelijk is. Kom bijvoorbeeld gratis naar de HAN-brede dag met introfeest op donderdag! Feest mee in de Nijmeegse Molenstraat met Radje voor de Sfeer, de Afro Bros, Funk D & De la Noise en Kafke!

Groep studenten buiten met gitaar
Vervoer

Hoe kom je naar de intro?

De HAN campus in Nijmegen is goed bereikbaar met de fiets, het openbaar vervoer en de auto. De campus ligt op fietsafstand van het centrum van Nijmegen en vanaf Station Nijmegen-Heyendaal loop je er zo naartoe.

Kom je met de fiets? Er zijn een heleboel gratis fietsenstallingen in Nijmegen, maak daar gebruik van. Als je fiets buiten de rekken staat kan hij worden verwijderd door bureau Toezicht en Handhaving.

35031 Twee studenten op fiets campus Nijmegen

studie- en studentverenigingen

Het bruist in Nijmegen van de activiteiten speciaal voor studenten. Er zijn allerlei studie- en studentverenigingen actief. En dan zijn er ook nog speciale studentensportverenigingen. Welke zijn er allemaal en wat is het verschil? Lees snel verder.

Groep studenten buiten in gesprek

Kijk ook eens op:

HAN campus Nijmegen

Waar kom je straks eigenlijk terecht? Nijmegen heeft een campus met prachtige moderne gebouwen op loopafstand van station Heyendaal. En binnen een paar minuten fietsen sta je in het bos.

Overzicht campus Nijmegen gebouw LvS2

Nijmegen | de stad

De sfeer in Nijmegen is relaxed. En omdat Nijmegen ook een universiteit heeft, voelt het als een echte studentenstad. Zeker in Nijmegen-Oost, waar veel oud-studenten blijven hangen en zich settelen.

Groepje studenten in Kronenburgpark in Nijmegen

SAM | Journalistiek medium HAN

SAM doet verslag van alles wat er op de HAN gebeurt en praat met mensen die op 1 of andere manier bij de HAN zijn betrokken: studenten, medewerkers, onderzoekers en afgestudeerde HAN’ers in het werkveld. Ook tijdens de intro natuurlijk!

Still video SAM Guus

Tips van Gemeente Nijmegen

Gemeente Nijmegen heeft een handige pagina vol tips voor (nieuwe) studenten. Over het stallen van je fiets of het doorgeven van een verhuizing bijvoorbeeld. Maar je leest er ook wat er allemaal te doen is in en om de stad.

Nijmegen Grote Markt met fietsen