Nieuwe collega

Emiel Maters: "Met data processen optimaliseren"

03d0e50c-0ced-11ee-84cd-02565807075b LM Lectoraat Logistiek Data science

Emiel Maters versterkt sinds kort het HAN Lectoraat Lean & World Class Performance. Hij stelt zich graag voor aan onze studenten, relaties en collega's.

Even voorstellen

Mijn opleiding en interesses

Beste (nieuwe) collega's, studenten en relaties,

Mijn naam is Emiel en sinds september ben ik in dienst bij het Lectoraat Lean & World Class Performance gekomen. Vorig studiejaar ben ik afgestudeerd in Technische Bedrijfskunde op de HAN. Tijdens de minor Data Driven Decision Making is mijn interesse gewekt in het inzetten van data in bedrijven om processen te optimaliseren. Deze interesse heb ik al mogen ontdekken tijdens het afstuderen en samen met het Lectoraat Lean tijdens mijn periode als werkstudent.

Onderzoeker Smart Manufacturing

Nu, met mijn diploma op zak, zetten wij samen deze weg voort. Als onderzoeker op het gebied van Smart Manufacturing ga ik bezig met verschillende projecten. Hierin staat het optimaliseren van organisaties met behulp van hun eigen data centraal.

Emiel Maters, onderzoeker HAN Lectoraat Lean

Vrije tijd

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om een balletje te slaan op het volleybalveld en met vrienden samen op stap te gaan. Ook voor een goede wandeltocht in de natuur of Geocache zoektocht loop ik warm.

Contact

Mochten je vragen hebben, willen brainstormen of gewoon een kop koffie willen drinken, stuur vooral een berichtje. Ik kijk er naar uit om samen met iedereen een mooie en waarde toevoegende tijd van te maken.